Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Auction annuleren, bieder boos!

Beste mensen, Ik ben vooral actief op Ebay als koper, maar af en toe bied ik zelf een product aan als verkoper. Ik zou jullie advies op prijs stellen: Ik had een aanbieding gemaakt, en iemand uit de UK had hierop geboden. Toen mijn man erachter kwam ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 92 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Javascript Uitschakelen

Het lukt mij niet meer om nieuwe advertenties te plaatsen op Ebay. Ik heb een paypal rekening en geprobeerd om javascript in internexplorer 8.0 uit te schakelen maar ditt lukt niet. Wat moet ik doen om weer advertenties te kunnen plaatsen?

• 44 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Verkopen op ebay.nl: wat kan er verbeteren

Nog een vraag die is gesteld door de moderator in het Powerseller forum van eBay. Ook bij deze vraag ben ik benieuwd naar alle leden hun mening. Originele vraag: Welke verbeteringen zou ebay volgens u moeten doorvoeren om het verkopen hier wat aangen...

Vak omschrijving is niet meer in te vullen

Ik probeer een object te verkopen maar ik kan het vak omschrijving niet meer invullen. Hoe ik ook met de muis aanwijzer op het omschrijving vak klik, er komt geen cursor in te staan. Ik heb het zowel in chrome als IE niet meer in. Iemand een idee =

• 55 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Gaat eBay verkopers schadeloos stellen ?

Omdat kopers niet meer kunnen inloggen of denken niet meer te kunnen inloggen vanwege het kapotte inlog scherm ? Waarom wordt er ook niets over gezegd noch iets aan gedaan ? Ook als er betaald moet worden zijn de schermen die daarvoor gebruikt worden...

Na geschil onbetaald object, wilt koper de koop annuleren

Goede middag Ik heb op ebay.de een object verkocht (via direct kopen). Koper betaald direct via Paypall maar annuleerd het ook direct. Zij vraagt een ander Paypall adres van mij want zij zou problemen met haar paypall rekening hebben. Ik geeft haar m...

• 164 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Ebay.nl en ebay.be

Goedenavond, IK heb me gisteren ingeschreven op Ebay.nl maar vandaag merk ik dat ik ingeschreven ben op EBAY>BE Beetje raar dit en ik heb geen idee hoe dat komt. Kan ik dit ergens veranderen want nu komt er geen enkele advertentie van me o de nederla...

vraagje aan ebay.nl

kunnen jullie je niet eens hard gaan maken voor jullie verkopers uit NL, zorg ervoor dat wij verzendkosten kunnen vragen die conform de werkelijke verzendkosten zijn, ik duid dan met name op het feit dat als je adverteert op b.v de UK site of ebay.co...

Objectnummer onvindbaar???

Per ongeluk 2 items geplaatst, nu wil ik de aanbieding verwijderen en wordt er gevraagd naar het objectnummer, dit komt echter in heel de advertentie en in mijn Ebay niet voor, iemand een idee waar ik dit vandaan haal.In het verleden stond het object...

• 314 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

Je emailadres in listings voortaan verboden

eBay used to allow sellers to include email addresses and phone numbers in listings - until a week ago. eBay said Friday it has begun enforcing its new policy that prohibits email address in listings. http://blog.auctionbytes.com/cgi-bin/blog/blog.pl...

2 x adv. kosten ???

auction gestart op ebay uk. verkocht. koper betaald niet. geschil geopend. geschil gesloten. crediterng verkoopcomissie ontvangen. echter: geen adv. kosten retour. item relisted & ik betaal weer adv. kosten ?????

• 201 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos