Kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Verkeerd geboden

hallo, mijn broertje heeft gisteravond geboden op een product zonder iphone erin terwijl hij wel een iphone wil, kan ik dit bod ongedaan maken? ik heb de adverteerder al gemaild, maar hy zegt contact opnemen met ebay en het ongedaan laten maken, maar...

wil bieden maar wordt eraf gegooid

Hoi hoi meden ebay gebruikers, ik wil nu al een paar keer meebieden op verschillende artikelen, zowel inter als nationaal.. maar na t plaatsen van mijn max bod wordt ik na de volgende pagina uitgelogd. (uitlogpagina) iemand een idee hoe dit kan?

Niet kunnen betalen met PayPal nu aantekening account

Ik heb een item gekocht, de verkoper accepteerd alleen PayPal, na meermaals geprobeerd te betalen maar eens contact opgenomen met PayPal daar krijg ik te horen dat het "veiligheidssysteem" de betaling tegenhoud.... Ik moest maar de verkoper vragen om...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 174 Weergaven
  • 14 replies
  • 0 kudos

1 order maken

Hallo, Ik zit met een probleem. Ik heb verschillende onderdelen besteld in engeland alleen nu wil ik daar 1 order van maken. Ik wil dus maar een keer verzend kosten betalen. Ik heb een uitgebreide screenshot gemaakt zodat het wat duidelijker is. Als ...

Voor het gemoed

Door het gratis plaatsen heeft er een grote verwatering van het aanbod plaatsgevonden. Het graaien en onwaarachtige karakter staan me steeds meer tegen. Kortom er is niet veel meer aan. Wie herkent dit ?

Te mooi om waar te zijn

een verkoper verkoopt een BlackBerry, zgan. Bieden 1,=, met nog maar 16 uur te gaan, is er 1 bod uitgebracht. Doet deze weg, wil liever een touchscreen. Meteen eronder biedt hij/zij een gloednieuwe iPhone4, gekocht in de UK, aan. Bieden 1,= nog 17 uu...

weigering bieden

Hallo allemaal, ik heb sinds kort als ik bied, dat het geweigerd word te bieden omdat ik ,zo krijg ik in beeld, 3 keer in 1 jaar niet betaald heb. Dat is helemaal niet het geval.Mijn feedback is ook goed. Nu wil ik contact opnemen met ebay, maar ik k...

Creditcard en vergoeding bij faillissement

Op Tros Radar vond ik een interessante ervaring van iemand die op eBay.nl iets kocht van 628 euro en niet geleverd kreeg n.a.v. faillissement. Betaald werd met creditcard via Paypal. Dit laat zien hoe ontzettend belangrijk het is om een creditcard te...

verkeerd artikel geleverd, en verzendkosten

Hallo. Ik heb een papegaaien kooi gekocht bij een verkoper in duitsland. vorigjaar kocht ik ook een kooi bij hem en toen was het wel goed, dus ik dacht ik koop fijn weer een kooi bij hem. De kooi die ik nu kocht was 100 euro en de verzendkosten 85 eu...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1011 Weergaven
  • 21 replies
  • 0 kudos

slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

Goedemorgen, Ik heb te maken met een oplichter volgens mij en het ziet er naar uit dat ik dit niet ga winnen door slechte of geen communicatie tussen ebay en paypal. Ik heb bij aankoop van onderbroeken in china meteen om verzendbewijs gevragen, deze ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 136 Weergaven
  • 13 replies
  • 0 kudos

Collega-verkopers als bieders en wat doe je eraan?

Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat ik bij bieden op een aantal vinylplaten van een verkoper als tegenbieder steeds dezelfde persoon kreeg, die met sprongetjes biedingen plaatste. Als ik dan bij de gegevens van die tegenbieder keek, was hij maa...

Waar is mijn lijst met aankopen gebleven????

Als je in mijn ebay zit was altijd in een linkerkolom te zien: Biedingen/voorstellen Niet gewonnen: Verwijderd: Gewonnen: Nu is mijn lijst met Gewonnen verdwenen??????? Hoe kan dit???? Of zijn ze weer dingen aan het veranderen?????? goofycroc

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 34 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

buy now & bieden

Het valt me sinds enige tijd op een advertentie zowel een buy now als een biedingen sectie hebben. Meestal is ligt het startbod dichtbij de buy now prijs, maar soms zit er ook een groot verschil. Ik kan nergens in de helppagina's uitleg hierover vind...

tijdklok volgen

Hoi, Wie weet of en waar je een lopende tijdklok kunt vinden die aftelt naar het eindtijdstip van de biedingen? Via mijn ebay zie je alleen een statische klok die alleen bij vernieuwen of F5 de nieuwe tijd laat zien. Groet, vuurvlieg