annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet kunnen betalen met PayPal nu aantekening account

Ik heb een item gekocht, de verkoper accepteerd alleen PayPal, na meermaals geprobeerd te betalen maar eens contact opgenomen met PayPal daar krijg ik te horen dat het "veiligheidssysteem" de betaling tegenhoud....


 


Ik moest maar de verkoper vragen om rechtstreeks een factuur naar mijn paypal account te sturen, dit heeft de verkoper niet gedaan.Hij heeft nu wel bij ebay aangegeven dat ik niet betaald heb.


 


Nu mail ik ebay met de vraag hoe dit op te lossen krijg ik een mail terug dat ik ebay moet bellen.Nergens is een telefoonnummer te vinden behalve in de US ........

Bericht 1 van 15
laatste antwoord
14 ANTWOORDEN 14

Niet kunnen betalen met PayPal nu aantekening account

Nu de verkoper is toch uit de VS!


 


dat je bij deze verkoper koopt, verbaasd me een grossier in neutrale en


negatieve feedbacks. kan me echt voorstellen


dat zo een verkoper niet op mails van je reageert.


en je als niet betalende bieder meldt.


 


trouwens dat verhaal wat Paypal opdist daar begrijp


ik dus niets van, en ja in jouw geval zou ik niets


meer doen en laat die aantekening maar rustig over


je heenkomen.


 


Je hebt al meer dan genoeg gedaan, en bellen


naar de USA!? dan is het ook nog maar geheel


de vraag of je daarmee iets bereikt.


 


Als paypal korrekt zou zijn zouden zij met ebay


kontakt moeten opnemen want zij voeren om een of


andere reden jou betalingsopdracht niet uit.


 


groetjes Niek


 


 


 

Bericht 2 van 15
laatste antwoord

Niet kunnen betalen met PayPal nu aantekening account

kopersbescherming
Community-lid

Zoals de laatste vaker blijkt valt het lang niet mee voor een nieuw lid zich aan te melden bij PayPal.



Maar als het dan ook gelukt is kunt u ten volle genieten van de kopersbescherming.



eBay presenteert PayPal als eenvoudig, niets is minder waar zoals maar weer blijkt.



Als u al contact met PayPal hebt opgenomen en daar een reden/oorzaak hebt gehoord bent u helemaal klaar.


Maar niet heus, want meestal schiet de kennis die men over het product heeft tekort, er is uiteraard sprake van de goedkoopst mogelijke ingehuurde helpdesk met standaar antwoorden.



Voor een volgende aankoop hebt u nu tijd te proberen zich juist aan te melden en voldoende te laten controleren door PayPal, voer daartoe de betreffende procedure uit.



Het beste is een creditcard te nemen en die te koppelen want die geeft echte kopersbescherming waar de term zoals PayPal die toepast veelal slechts een marketing tool is.



Succes met PayPal, de gemakkelijke manier van betalen.


-- Bewerkt door kopersbescherming op 14 Nov 2011 17:27 CET
Bericht 3 van 15
laatste antwoord

Niet kunnen betalen met PayPal nu aantekening account

Ebay is de eigenaar van PayPal toch vreemd dat ik niet kan betalen terwijl ik al een aantal jaar een account bij PayPal.


Volgens de helpdesk medewerker is mijn account helemaal in orde maar gaat er iets mis (wat wel vaker voorkomt.....) waar zij niets aan kunnen doen.

Bericht 4 van 15
laatste antwoord

Niet kunnen betalen met PayPal nu aantekening account

kopersbescherming
Community-lid

Ik had net mijn verhaal aangepast maar nu geeft u weer nieuwe informatie. U bent waarschijnlijk over een limiet heen en moet nu upgraden. Die helpdesk weet inderdaad niets.


Bericht 5 van 15
laatste antwoord

Niet kunnen betalen met PayPal nu aantekening account

Er is al een creditcard gekoppeld aan mijn account.


 


Limieten heb ik nooit bereikt.


 


Het systeem werkt gewoon niet.....

Bericht 6 van 15
laatste antwoord

Niet kunnen betalen met PayPal nu aantekening account

kopersbescherming
Community-lid

In dat geval klopt het.


Bericht 7 van 15
laatste antwoord

Niet kunnen betalen met PayPal nu aantekening account

? In dat geval klopt wat?

Bericht 8 van 15
laatste antwoord

Niet kunnen betalen met PayPal nu aantekening account

abeldoorn
Community-lid

even voor de duidelijkheid,



probeert u te betalen dmv de 'pay' button die bij de factuur van de verkoper zit, of op het mailtje van ebay dat u gewonnen heeft.



En als u op die 'pay' button klikt, wat gebeurt er dqn, welke foutmelding krijgt u dan?

Bericht 9 van 15
laatste antwoord

Niet kunnen betalen met PayPal nu aantekening account

Ok allles op een rijtje:


 


Ik heb al een paypal account (type premier) sinds januari 2007


Mijn rekening en creditcard zijn gecontroleerd.


 


Wanneer ik probeer te betalen via de betaal button bij ebay zegt het systeem de ene keer dat het betaald is (maar wordt er niets afgeschreven) en de andere keer dat er een probleem is.(ik kan niet meer op de button drukken aangezien de bestelling is geannuleerd door de verkopende partij).


 


Daarop heb ik PayPal gebeld zij zien dat er geprobeerd wordt te betalen maar dat het " veiligheids systeem" de betaling iedere keer blokkeert.


 


Dit schijnt vaker te gebeuren en de helpdesk kan daar niets aan veranderen want zij hebben geen toegang tot dit systeem.


 


De helpdesk (van paypal) zegt dat er met mijn rekening niets aan de hand is.De enige mogelijkheid is dat de verkopende partij direct een rekening stuurt naar mijn PayPal account dit doet de verkopende partij niet en meld de transactie als niet betaald van mijn kant.


 


De ebay helpdesk die ik vervolgens probeer te bereiken sturen een mail met de vraag of ik telefonisch contact met ze wil opnemen.Dit kan echter alleen met een nummer uit de USA.


Daarna reageert ebay niet meer op vragen van mijn kant.


 


Samengevat:


 


Op deze manier heb je werkelijk helemaal niets aan zowel ebay als paypal......


 


 

Bericht 10 van 15
laatste antwoord