annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

Goedemorgen, Ik heb te maken met een oplichter volgens mij en het ziet er naar uit dat ik dit niet ga winnen door slechte of geen communicatie tussen ebay en paypal.


 


Ik heb bij aankoop van onderbroeken in china meteen om verzendbewijs gevragen, deze hb ik niet gekregen in de komende dagen.  Vervolgens is hij ineens verdwenen van ebay en uit mijn feedbacklijst. (hij heeft ook 3 keer goede feedback gekregen maar de kopers reageren niet)


 


hierop een berichtje naar ebay waarom hij is verwijderd en dat er niet echt bij paypal een claim hierover is in te dienen. Object niet ontvangen? ? ? Nu dus een berichtje van paypal of ik als ik het object heb ontvangen, terug wil sturen???? dit gaat natuurlijk niet lukken binnen het tijdsbestek en ik ga volgens mij niets ontvangen. EBAY ZOU hier met paypal over moeten communiceren!!!!! wat vinden jullie? ? ? wat moet ik nu doen? kan alleen afwachtgen


 


verkoper is SGUR4128 nog meer kopers die erin zijn getrapt? ?? hij heeft er minimaal 150 x 20 stuks verkocht!!

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

Goedenmorgen,


 


ik zou het op prijsstellen als je hier


niet gelijk een verkoper voor oplichter


gaat uitmaken.


 


China is ver weg van hier, en je weet


nog helemaal niet zeker of verkoper


je onderbroeken niet verzonden heeft.


 


 


ja en ebay geeft geen medelingen waarom


ze een verkoper verwijderen, misschien


heeft die wel vergeten zijn commissie


aan ebay af te dragen en is daarom verwijdert


en de gebruikersnaam van een lid mag


hier niet op de prikborden vermeldt worden.


 


groetjes en succes ermee,


 


Niek


 

Bericht 2 van 14
laatste antwoord

slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

hummelforlife
Community-lid

Helemaal mee eens en waarom onderbroeken kopen in China? ieder stad/dorp heeft tegenwoordig een Zeeman!



:^O



Photobucket
Stephan

Bericht 3 van 14
laatste antwoord

slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

nog 8 dagen dan is me geschil gesloten. dan weet ik of het echt zo is haha(maar zal het in de toemkomst niet meer doen)  en ik weet zeker dat hij niets heeft gestuurd, hij is zo sneaky om terugsturing van goederen te vragen terwijl ik niets ontvangen heb.(en paypal zo slim om binnen 8 dagen retoursturing te verwachten, en daar komt paypal te kort!)


 


Maar het gaat me niet om de verkoper of de verloren centjes.


 


Ik koop gewoon spullen op ebay en ben uiteindelijk de dupe.


 


Ik zou graag in contact komen met de 150 andere die ook bij hem gekocht hebben.


 


Tevens ook een mail van paypal gekregen 2 dagen na aankoop dat het fraudeleus zou zijn en de betaling teruggeboekt is. Ik kijken en de betalinig is opgeeist. Dus ontrecht een mail van paypal gekregen.


 


Na die mail ben ik de verkoper gaan vragen wat er aan de hand is. verder geen reactie van hem.


 


 


 


 


 

-- Bewerkt door micheld24 op 22 Aug 2011 11:58 CEST
Bericht 4 van 14
laatste antwoord

slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

Tuurlijk vraagt die z'n goederen terug, wat denk jezelf...
Chinezen versturen bijna alles zonder tracking, dat houd het lekker goedkoop.


Het kan soms wel 2 tot 6 weken duren voor je iets binnenkrijgt.


 


Zoals Snuitje al zei dat de verkoper geschorst is wil niet zeggen dat het een oplichter is.


 


Hoelang geleden heb je het pakketje eigenlijk besteld? Daar lees ik niks over... e geeft helemaal geen nuttige info om maar enig goed advies te kunnen geven of een goed beeld van wat er precies aan de hand is.


 


Was het een merkartikel? Hoelang geleden? etc...
Als verkopers frauduleus handelen op ebay dan houd paypal zich daar buiten en moet je altijd zelf gaan claimen dus dat is niks nieuws.

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 5 van 14
laatste antwoord

slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

hummelforlife
Community-lid

kan best zijn dat het Björn Borg nepperds zijn een tijdje geleden is er ook een periode geweest dat daar veel klachten en schorsingen over waren. dus misschien ligt het daar aan.



Photobucket
Stephan

Bericht 6 van 14
laatste antwoord

slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

Ik dacht precies hetzelfde 😛

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 7 van 14
laatste antwoord

slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

hummelforlife
Community-lid

Het kan nu blijkbaar nog gekker, ik heb een klant uit de UK waar ik meer dan drie weken geleden iets naar toegestuurd heb, het item is helaas niet ontvangen dus ik betaal de klant uiteraard de volledige aankoopsom terug, nu blijkt dus dat PayPal de terugbetaling vasthoud tot 1 september, dit terwijl ik genoeg geld opde rekening heb staan, mijn klant is boos en gelooft er niets van en denkt dat ik de boel bewust vertraag, ik kan dus een rode verwachten mede dankzij PP, ik heb ze al gemaild en om uitleg gevraag als me het antwoord niet aanstaat dan zal ik me beraden op vervolgstappen



Photobucket
Stephan

Bericht 8 van 14
laatste antwoord

slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

Ha die Niek,


Sinds de community regels helemaal zijn veranderd ben ik gestopt met de discussieforums te bekijken, trouwens vrijwel helemaal gestopt met Ebay.


Maar ik zie dat jij nog volop in de running bent met het voornamelijk beantwoorden van vragen etc.


En hoe gaat het met het kopen van de zegeltjes tegenwoordig??


Ik ben pas terug van vakantie en dacht eens even te gaan kijken of er nog wat nieuws te melden valt maar het is nog steeds van hetzelfde.


Het verwonderd mij dat jij nog steeds trouw bezig bent met Ebay, ik dacht dat jij geheel was gestopt maar blijkbaar ben jij nog steeds verslaafd aan de discussieforums.


Maar er moet toch iemand zijn die duidelijk en eerlijk antwoorden geeft op de vragen van de diverse mensen die door Ebay in de knoei zijn gekomen.


Ik blijf jouw volharding erg bewonderen.


Theo

Elke morgen weer een nieuw begin!
Bericht 9 van 14
laatste antwoord

slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

Beste Theo,


 


ja dan heb je nog voor de commissieverhoging


van zo een 100% wat kunnen verkopen hier


bij Ebay Nederland.


 


En communityregels!?


 


maar goed ik heb als stelregel iemand op


een correcte wijze een antwoord te geven


dat heet in goed Nederlands op een fatsoenlijke


wijze.


 


Ja en heel veel van de oudgedienden zijn


hier niet meer. maar er is hoop de generatie


onder ons daar zijn een aantal zeer goede


vragenbeantwoorders bijgekomen.


 


Voor de rest is het hier in vergelijking met


vroeger nogal rustig, en af en toe als ik geen


zin meer erin heb dan verdwijn ik weer voor


een tijdje.


 


Ja en postzegels kopen dat blijf ik dus nog


wel doen. wel in beperktere mate dan voorheen


we moeten tenslotte allemaal de broekriem


aanhalen.


 


Nu Theo ik hoop dat het goed met je gaat,


met mij en de familie en kleinzoon gaat het


uitstekend, volgende week Woensdag zie


ik het manneke weer, ze zijn dan weer terug van


vakantie.


 


groetjes Niek


 


 

Bericht 10 van 14
laatste antwoord