annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

Goedemorgen, Ik heb te maken met een oplichter volgens mij en het ziet er naar uit dat ik dit niet ga winnen door slechte of geen communicatie tussen ebay en paypal.


 


Ik heb bij aankoop van onderbroeken in china meteen om verzendbewijs gevragen, deze hb ik niet gekregen in de komende dagen.  Vervolgens is hij ineens verdwenen van ebay en uit mijn feedbacklijst. (hij heeft ook 3 keer goede feedback gekregen maar de kopers reageren niet)


 


hierop een berichtje naar ebay waarom hij is verwijderd en dat er niet echt bij paypal een claim hierover is in te dienen. Object niet ontvangen? ? ? Nu dus een berichtje van paypal of ik als ik het object heb ontvangen, terug wil sturen???? dit gaat natuurlijk niet lukken binnen het tijdsbestek en ik ga volgens mij niets ontvangen. EBAY ZOU hier met paypal over moeten communiceren!!!!! wat vinden jullie? ? ? wat moet ik nu doen? kan alleen afwachtgen


 


verkoper is SGUR4128 nog meer kopers die erin zijn getrapt? ?? hij heeft er minimaal 150 x 20 stuks verkocht!!

Bericht 1 van 14
laatste antwoord
13 ANTWOORDEN 13

Re: slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

hummelforlife
Community-lid

Ik heb het nu helemaal gehad met die %$##^^# vuile @%^%ers ze hebben het geld wel van mijn bankrekening gehaald maar niet overgemaakt naar de klant dus ze houden het nog mooi een week vast, ze zijn helemaal van de pot gerukt daar!



ik wil dingen zeggen hier maar dat mag niet vandaar de tekens en vul de betekenis zelf maar in k.........n



Photobucket
Stephan

Bericht 11 van 14
laatste antwoord

Re: slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

Goedemorgen, Na vele malen bellen met paypal heb ik iig me geld terug gekregen!! Was idd een verkoper die niets wilde leveren en op weet ik het wat voor manier van paypal misbruik wilde maken(ik denk snel het geld van paypal afhalen zodat ik na 30 dagen niets terug zou kunnen krijgen) bedankt voor de antwoorden

Bericht 12 van 14
laatste antwoord

Re: slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

Je heb je geld terug door een claim toch?

BuzzzGames - Free Online Games
Bericht 13 van 14
laatste antwoord

Re: slechte of geen communicatie ebay/paypal!!!

Klopt door een claim waardoor paypal om teruggave goederen verzocht, dit terwijl ik geen contact met de verkoper kreeg

Bericht 14 van 14
laatste antwoord