Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Creditering Verkoopcommissie niet mogelijk?

Beste Ebay leden, Wij hebben op 22 Februari 2015 een 3-tal kledingstukken verkocht aan een Duitse klant.Na geen betaling te hebben ontvangen, hebben wij een niet-betaald object casus geopend.De volgende dag werd de betaling voldaan door de klant. De ...

Buyer has the item and was refunded money (+400$)

I made a thread a few weeks ago about a buyer that was unfairly refunded: http://community.ebay.co.uk/t5/Seller-Central/Buyer-Refunded-unfairly-first-time-seller-what-can-I-do/m-p/4191504 In the mean time, the buyer has received his item (usps tracki...

Wat is ebay vervelend in gebruik geworden

OMG, wat is eBay is zijn nadeel veranderd. Een advertentie plaatsen kost enorm veel tijd en dan nog is het onduidelijk Bij mijn verzendkosten heb ik al drie keer 2,- ingevuld maar eBay blijft consequent verzendkosten 12,- weergeven. Dus kan ik mijn a...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 302 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

verkoopkosten wijzigen lukt niet

ik heb standaard verzendtarief van 0.69 eurocent.echter ik zet bij mijn verkoop dat bij afname van meerdere items (zegels) de verzendkosten voor mijn rekening zijn.na verkoop stuur ik een faktuur, en daar staan bv. bij verkoop van 5 items, 5x 0.69 aa...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 220 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

adv . Gezocht

als je een item op ebay niet kan vinden mag je ook bij ebay een adv. plaatsen van : gezocht .......

Hoe zet je snel 150 DVD titels op ebay?

Hallo, Ik wil graag een hele berg DVD's verkopen via ebay. Nu heb ik helaas geen tijd om 1 voor 1 titels op ebay te zetten. Ik zag ergens op ebay hoe iemand een soort van scroll lijst heeft gemaakt met film titels erin. Weet iemand toevallig hoe je z...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 222 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

kosten basis webwinkel.

belangstelling om toch weer een basis winkel te openen.maar verwarrend.bij kosten basis winkel 17,35 euro.en als je dan verder kijkt 20,99 euro.foutje van ebay,maar wat is nou de prijs??groetjes,arie

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 174 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ebay factuur 2x zoveel als kosten

Ik heb wat verkocht ter waarde van 525 euro Verzendkosten heb ik 60 euro voor gekregen. Ik weet van de 8% verkoperscommissie. Hoe kan mijn ebay factuur dan 81,99 euro zijn? Heb verder geen andere kosten gehad.

kopersbescherming

Hallo Het gebeurt de laatste tijd veel dat ondanks afspraken over standaard verzending, dus zonder aangetekende verzending en dus geen track en track gegeven, de koper klaagt dat het niet is aangekomen.Ebay beslist ondanks de afspraken altijd in het ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 243 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos