Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hoe zet je snel 150 DVD titels op ebay?

Hallo, Ik wil graag een hele berg DVD's verkopen via ebay. Nu heb ik helaas geen tijd om 1 voor 1 titels op ebay te zetten. Ik zag ergens op ebay hoe iemand een soort van scroll lijst heeft gemaakt met film titels erin. Weet iemand toevallig hoe je z...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 267 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

kosten basis webwinkel.

belangstelling om toch weer een basis winkel te openen.maar verwarrend.bij kosten basis winkel 17,35 euro.en als je dan verder kijkt 20,99 euro.foutje van ebay,maar wat is nou de prijs??groetjes,arie

• 201 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ebay factuur 2x zoveel als kosten

Ik heb wat verkocht ter waarde van 525 euro Verzendkosten heb ik 60 euro voor gekregen. Ik weet van de 8% verkoperscommissie. Hoe kan mijn ebay factuur dan 81,99 euro zijn? Heb verder geen andere kosten gehad.

kopersbescherming

Hallo Het gebeurt de laatste tijd veel dat ondanks afspraken over standaard verzending, dus zonder aangetekende verzending en dus geen track en track gegeven, de koper klaagt dat het niet is aangekomen.Ebay beslist ondanks de afspraken altijd in het ...

• 317 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Schimmig beperkingsbeleid?!

Hoi,Ik heb 1 artikel te koop staan. Nu lukt het mij niet een tweede artikel te koop te zetten. Is dit dat schimmige beperkingsbeleid?Als een advertentie wil opstellen krijg ik deze melding:Je browser biedt geen ondersteuning voor het verkoopformulier...

• 138 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Beste Voorstel indienen in Industrie categorie

Is het mogelijk om een 'Beste Voorstel' optie in te dienen in het Industrie categorie? Van wat ik gelezen heb is deze optie enkel maar in sommige categorieën beschikbaar. Hierbij wilde ik dus weten of het dus in het Industrie categorie gewoon niet be...

koper beweert item niet te hebben ontvangen

Beste mensen, Ik heb me al een beetje ingelezen en ik denk al wel dat ik er aan ben voor de moeite, maar ik stel toch nog even de vraag. Op maandag 19 januari heb ik het item per briefpost verzonden naar de koper. Zoals iedereen opteer ik voor de goe...

• 318 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

plaatsingskosten bij particulier

Het bieden op mijn object is afgelopen en ik wil dit object opnieuw aanbieden, plaatsingskosten etc. alles staat op 0.Echter als ik verder wil met het plaatsen, staat er dat er 36 cent in rekening wordt gebracht.Plaatsingskosten:GratisNu kopen:Gratis...

• 218 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

PayPal aankoopbescherming van 45 naar 180 dagen

Hoi ik wil graag meningen van andere mensen horen zo ver hier nog mensen op zitten. Paypal gaat de kopersbescherming veruimen van 45 naar 180 Het zit zo ik verkoop winterjassen van het merk nickelson met deze veruiming zouden kopers dus naar de winte...