Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

beperking met mijn ebay

hallo ik had een probleem met paypal en dat is nu opgeloost en nu kan ik niet meer dingen platen om te verkopen hoe kan ik dat herstelen groetjes

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 223 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

pincode

Om te kunnen verkopen moet ik een verkopersaccount hebben. Om die te krijgen moeten mijn identiteit bevestigd worden. Als dat is gebeurd, krijg ik een pincode op een opgegeven telefoonnummer doorggegeven. Die pincode blijft achterwege. Ik heb hier al...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 221 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

BTW wijzigingen vanaf Jan 2015..

Gisteren een email van ebay in me mailbox.. tegenwoordig zijn de meeste emails omtrent meer wijzigingen goo deze ook:( we gaan meer betalen vanaf jan 2015 omtrent de belastingen verhogingen... ik denk dat het zo wel erg duur word om nog leuk wat te v...

Advertentie niet vindbaar / zichtbaar

Ik heb nu al even gezocht in vraag en aanbod en tussen de forum posts. Ik ga alsnog mijn vraag stellen, aangezien ik het niet kan thuisbrengen. Ik kan zowel in de rubriek als in de zoekmachine met de exacte advertentie titel mijn geplaatste advertent...

Ebay winkel

Ik zou graag mijn ebay winkel laten bouwen maar ik vind niemand.Weet er iemand die dit kan?

Het nieuwe beleid voor verkopersprestaties

Hallo, Ik heb zojuist een mail gestuurd naar eBay met de volgende vragen. Ik ben benieuwd wat jullie mening hierover is Ik heb vragen over verkopers prestaties en de nieuwe normen. Om koperservaringen zo positief als mogelijk te houden doen we heel v...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 1515 Weergaven
  • 14 replies
  • 1 kudos