annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wat is ebay vervelend in gebruik geworden

OMG, wat is eBay is zijn nadeel veranderd. Een advertentie plaatsen kost enorm veel tijd en dan nog is het onduidelijk  Bij mijn verzendkosten heb ik al drie keer 2,- ingevuld maar eBay blijft consequent verzendkosten 12,- weergeven. Dus kan ik mijn advertenties weer verwijderden. Wat een gebruiksonvriendelijk is het geworden. Met welk doel?

 

Wet iemand waarom er verzendkosten 12,- blijft staan? ik heb alle stappen gevolgd, steeds opnieuw een lager bedrag ingevuld en toch blijft er 12,- staan.

 

Overigens, de informatie die gegeven wordt onder de vraagtekens... is om te huilen zo onbegrijpelijk. Het lijkt geschreven door iemand die geen Nederlands spreekt. Het lijken wel vertalingen uit het Chinees. Wat een armoede. Waarom is eBay zo veranderd? vroeger was het echt een goede verkoop site en lekker makkelijk om advertenties te plaatsen, nu word je van het kastje naar de muur gestuurd en je bent heel veel tijd kwijt om een advertentie te plaatsen en dan nog staat er onzin. Afschuwelijk.

 

Oja, by the way, zelfs de spellingscontrole moet je hier met de linkermuisknop bedienen in plaats van met de rechtermuisknop. WTH, zeker door linkshandige analfabeet bedacht dan.

 

 

Bericht 1 van 4
laatste antwoord
3 ANTWOORDEN 3

Wat is ebay vervelend in gebruik geworden

klopt!!

 

ik heb het ook nu..heel gedoe om een advertentie te plaatsen..

gebruiksonvriendelijk!!

Bericht 2 van 4
laatste antwoord

Wat is ebay vervelend in gebruik geworden

Het is bijna niet meer om te doen om iets te verkopen op ebay, Wat is ebay toch een slechte verkoopsite geworden.

Aanrader , geen ebay meer !!  

Bericht 3 van 4
laatste antwoord

Wat is ebay vervelend in gebruik geworden

Heel vreemd. Ligt het werkelijk aan ebay.
Als ik 2,00 invul dan staat er ook 2,00
Bericht 4 van 4
laatste antwoord