Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Duur van 30 dagen of geldig tot geannuleerd is afwezig in de keuze bij duur van objecten

Goedemiddag, Ik heb gisteren een object aangeboden op ebay. Nu wilde ik hem verkopen voor een vaste prijs met de duur "geldig tot geannuleerd". Helaas ben ik met de keuzes beperkt tot 3, 5, 7 of 10 dagen. Hoe kan ik geldig tot geannuleerd kiezen? Mvg...

Waarom kan ik mijn te verkopen objecten maar 10 dagen aanbieden?

Beste leden, Ik ben net nieuw op Ebay en wil ivm het drastisch terugbrengen van mijn collectie modelauto's de komende tijd enkele mooie stukken aanbieden. Het valt mij op dat ik maximaal kan kiezen voor 10 dagen wanneer het aankomt op periode dat het...

item terug sturen

Beste mensen,Ik heb een item gekocht op Ebay die ik vandaag heb ontvangen wat niet voldoet aan de beschreven advertentie.De verkoper had ook andere goederen die hij verkocht die nu verdwenen zijn van zijn account.Bij mij ging daardoor ook een belletj...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 202 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Mijn aanbieding is niet terug te vinden.

Hallo, Waarom kan ik mijn eigen aanbieding niet terug vinden op ebay? Het maakt niet uit hoe ik zoek, of met welke steekwoorden.Zelfs zoeken met de exacte titel geeft geen resultaten.

• 1948 Weergaven
  • 9 replies
  • 0 kudos

Wanneer geeft E-Bay de verkoper een keer gelijk?

Koper claimt een niet ontvangen item De zoveelste keer. Heb een bewijs van verzending. En nog verlies ik de claim. Wat voor bescherming hebben wij als verkoper dan? En hoe vaak kan een koper hier mee door gaan. De kopers beloven altijd dat ze het bed...

• 1220 Weergaven
  • 9 replies
  • 0 kudos

Waarom eBay een hopeloos instituut van graaiers is geworden.

Een waarschuwing voor iedereen die gaat of wil verkopen op eBay. Ik zou maar goed bij jezelf te radenmoet gaan voor je hiertoe wil overgaan. eBay is niets anders dan ellende geworden, tenminste voor de verkopers. Zo verkocht is pas geleden een duur i...

• 1123 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

DSV_SELLER_VERIFY wat betekent dit?

Ik wil iets gaan verkopen op Ebay maar als ik op verkopen druk zie ik dit : "dsv-seller- verify". Wil dat zeggen dat er iets mis is met ebay?Hoe maak je een verkopersaccount aan als je alleeen dit ziet?

• 155 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos