Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Koper uit Italie heeft aangeklikt watvkost ik aanbiedt, maar nu schrijft hij dat hij het niet wil.

Koper klikt aan wat ik te koop aanbiedt op Ebay .actie is voorbij dus dan kan de betaling plaats vinden.Heb hem de factuur gestuurd maar wil het nu niet meer want hij heeft geen geld.Kan ik hem verplichten om het af te nemen, en hoe zit het met de ve...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 320 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

is verkopen gratis op Ebay?

Hallo allemaal, Ik vroeg me af of het gratis is om op Ebay artikelen te verkopen? en als het geld kost hoeveel is dat dan?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 203 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Waarom krijg ik ten onrechte facturen van EBAY?

Hallo, sinds kort gebruik ik EBAY om te verkopen. Echter heb ik nog nooit iets echt verkocht, er is alleen 2 keer geboden op advertenties. De bieder zag hier helaas af van de koop. Een andere keer had ik een ander emailadres in de advertentie staan d...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 833 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Ten onrechte EBAY facturen !!!

Hallo, HAPPY NEW YEAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is te gek voor woorden. Ik wil per direct van mijn EBAY account af.!!! Alle facturen zijn betaald tot op heden.(zonet voltooid) Saldo staat op 0,00 Euro Nu ben ik bezig mijn account te ver...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 174 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Directe betaling bij Nu Kopen

Een potentiele koper wil iets aanschaffen maar heeft verzocht of hij een paar dagen mag wachten met de betaling. In betreffende advertentie bij betaling uitgevinkt dat er direct betaald moet worden via PayPal. Koper beweert echter nog steeds dat er g...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 300 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Nieuwe EBAY regels verzenden

Hoi allemaal, Ik heb een vraagje. Ik verkoop als Nederlander op de internationale website van EBAY. Echter, nu komen er in februari nieuwe regels omtrent het vaststellen of iemand wel of niet zich houdt aan het verzenden binnen de afhandelingstermijn...

Duur van 30 dagen of geldig tot geannuleerd is afwezig in de keuze bij duur van objecten

Goedemiddag, Ik heb gisteren een object aangeboden op ebay. Nu wilde ik hem verkopen voor een vaste prijs met de duur "geldig tot geannuleerd". Helaas ben ik met de keuzes beperkt tot 3, 5, 7 of 10 dagen. Hoe kan ik geldig tot geannuleerd kiezen? Mvg...

Waarom kan ik mijn te verkopen objecten maar 10 dagen aanbieden?

Beste leden, Ik ben net nieuw op Ebay en wil ivm het drastisch terugbrengen van mijn collectie modelauto's de komende tijd enkele mooie stukken aanbieden. Het valt mij op dat ik maximaal kan kiezen voor 10 dagen wanneer het aankomt op periode dat het...

item terug sturen

Beste mensen,Ik heb een item gekocht op Ebay die ik vandaag heb ontvangen wat niet voldoet aan de beschreven advertentie.De verkoper had ook andere goederen die hij verkocht die nu verdwenen zijn van zijn account.Bij mij ging daardoor ook een belletj...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 178 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos