Verkopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Foto bij geplaatste advertentie downloaden

Ik heb een advertentie op Ebay staan en daar staat een foto bij. Nu heb ik de originele foto helaas gewist, maar aangezien hij nog online bij de advertentie staat dacht ik hem zo weer terug te kunnen downloaden. Voor de duidelijkheid, het gaat dus om...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 340 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

identiteit bevestigen bij verkopen

Ik wil starten met verkopen.Inmiddels al een advertentie gemaakt, maar om dit te kunnen plaatsen moet ik mijn identiteit bevestigen.Als ik dat ga doen, ga ik ineens over naar de duitse Ebay. Als ik daar mijn bankgegevens in geef worden die niet herke...

• 535 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Koper uit Italie heeft aangeklikt watvkost ik aanbiedt, maar nu schrijft hij dat hij het niet wil.

Koper klikt aan wat ik te koop aanbiedt op Ebay .actie is voorbij dus dan kan de betaling plaats vinden.Heb hem de factuur gestuurd maar wil het nu niet meer want hij heeft geen geld.Kan ik hem verplichten om het af te nemen, en hoe zit het met de ve...

• 358 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

is verkopen gratis op Ebay?

Hallo allemaal, Ik vroeg me af of het gratis is om op Ebay artikelen te verkopen? en als het geld kost hoeveel is dat dan?

• 219 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Waarom krijg ik ten onrechte facturen van EBAY?

Hallo, sinds kort gebruik ik EBAY om te verkopen. Echter heb ik nog nooit iets echt verkocht, er is alleen 2 keer geboden op advertenties. De bieder zag hier helaas af van de koop. Een andere keer had ik een ander emailadres in de advertentie staan d...

• 943 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Ten onrechte EBAY facturen !!!

Hallo, HAPPY NEW YEAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het is te gek voor woorden. Ik wil per direct van mijn EBAY account af.!!! Alle facturen zijn betaald tot op heden.(zonet voltooid) Saldo staat op 0,00 Euro Nu ben ik bezig mijn account te ver...

• 205 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Directe betaling bij Nu Kopen

Een potentiele koper wil iets aanschaffen maar heeft verzocht of hij een paar dagen mag wachten met de betaling. In betreffende advertentie bij betaling uitgevinkt dat er direct betaald moet worden via PayPal. Koper beweert echter nog steeds dat er g...

• 413 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Nieuwe EBAY regels verzenden

Hoi allemaal, Ik heb een vraagje. Ik verkoop als Nederlander op de internationale website van EBAY. Echter, nu komen er in februari nieuwe regels omtrent het vaststellen of iemand wel of niet zich houdt aan het verzenden binnen de afhandelingstermijn...