hi
ik heb een object gekocht, maar ze leverden niet naar Nederland, dus hebben ze het geld teruggestort.
Nu staat op mijn ebay het object onder nog te betalen maar er staat ook nog het symbol vermeldt, dat het geld teruggestort werd.
Moet is deze gewoon negeren of kan ik deze verwijderen of moet is dat bij ebay melden?
... Meer weergeven
Ik ben al een weekje op zoek naar een ps3 of xbox 360 en vandaag vond ik een leuk dealtje van een Duitser. Erg leuk allemaal totdat ik een half uur voor het einde doorhad dat het om alleen een doos ging.
De titel was niet erg duidelijk (Playstation 3 Slim 120 GB Originale Verpackung) maar de beschrijving wel (daarin staat duidelijk "keine playstation 3").
Vraag is nu hoe kom ik er van af? De verkoper praatte in Duits terug naar mij, oftewel in het Engels vertellen dat ik per ongeluk heb geboden snapt hij waarschijnlijk niet. Ik ben verplicht het product te kopen en het is mijn eigen schuld, want ik had de beschrijving goed moeten lezen. Ik ben geen held in Duits maar het was vrij duidelijk dat het om alleen de doos ging.
Ik ben minderjarig (16) en hoop uit de problemen te blijven.
Iemand heeft een dergelijk geval eerder gehad? Hoe heb je het opgelost?
Link: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320621400596&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_560wt_1139
... Meer weergeven
hallo ik heb bij TOM POES een punt port zegel gekocht. maar ik krijg van die man een adres waar ik het geld aan kan over boeken. . . .........mijn dank .m .v.g. rene muijen beverwijk.
... Meer weergeven
23-11-2010 heb ik een order geplaatst bij een verkoper uit Hongkong. Dit is direct betaakd met Paypal en ik heb daar ook gewoon de betaalbevestiging van gekregen. Ook staat dit als voltooid en betaald in mijn Paypal overzicht. Nu geeft "mijn Ebay" aan dat dit nog niet betaald is en ook heb ik zojuist een herrinnering gekregen dat ik het itme moet betalen zodat de verkoper kan versturen. Ik heb de verkoper al gevraagt of hij de betaling ontvangen heeft, maar reactie blijft nog uit. Ik heb de vraag gister ook al bij Ebay neergelegd, maar ook deze reacti blijft nog even uit. Iemand hier ervaring mee?
... Meer weergeven
moet je ook de verzendkosten die erbij staan mee nemen in de betaling voor het artikel want ik heb een vergelijking gedaan tussen twee producten en toen stond er gratis verzending naar NLD en in mijn lijst staat een bedrag bij verzendkosten ???????
--
Bewerkt door jeannetteherben om 24 Nov 2010 13:37 CET
... Meer weergeven
tot pagina 10 kom ik dit bericht tegen,voorheen niet. hij moet toch elke keer verversen,en wat afgelopen is er af gooien ?? kreeg 1 antwoord "probeer wat anders"daar heb ik ook niet veel aan.
... Meer weergeven
ik wil uit leg van u hebben over het verschil van de port zegels ik zeg 5 maal en u zegt 6 maal gekocht en betalen ? hoe zit dat nu m.v.g. rene muijen.
... Meer weergeven
hoi
ik ben 14, ik heb iets gekocht, moet ik betalen,(eerste keer) zie ik dat ik een creditcard of paypal nodig heb, heb ik niet! ik ik paniek, omdat ik steeds wordt gemaild van je moet betalen, uiterlijk zondag de zoveelste anders wordt account geschorst!!
en in de mails kan ik nergens de aankoop annuleren, en ook op de site niet?
wat moet ik nu doen?
... Meer weergeven
ik wou wat betalen en staat er ineens een negatief bedrag en dat ik mijn paypal rekening moet aanvullen,dat gaat toch automatish ik heb wel geld op de bank staan,snapt iemand dit en wat moet ik doen
... Meer weergeven
In mijn volglijst staan een aantal objecten met daarbij Nu kopen en Beste voorstel. Voorbeeld: Als ik op zo'n object klik, zie ik echter geen knop Beste voorstel. Ook via de menukeuze Meer acties > Beste voorstel doen zie ik die knop niet. Vraag: hoe doe ik nu een Beste voorstel?
... Meer weergeven
Hallo, Kan mij iemand helpen ik moet wil wat betalen maar nu vragen ze om een aktiverings code in te voeren. Waar kan ik die vinden of aankomen????? normaal kreeg ik een rekening en werd door gelinkt naar PayPal, nu niet!!!!!! Bij voorbaat dank
... Meer weergeven
Ik heb wat gekocht uit hong kong, het was na 3 weken nog niet gearriveerd, had meerdere dingen later besteld bij een andere verkoper en waren eerder met de post geleverd. Toen ik de mail had gestuurd had hij zijn excuses aangeboden en zonder iets te vragen het geld terug gestort, en nog een keer zijn excuses aangeboden... hij had alleen gevraagd of ik nog een reactie wou geven wanneer ik het geld had ontvangen en of ik er begrip voor had. na 4 weken had ik mijn bestelling binnen maar de betaling stond ineens weer open.. en nu heb ik een aantekening wegens een onbetaald object gekregen... is dat heel erg? wil het best betalen maar daar heeft de verkoper verder niks over gezegt
... Meer weergeven
Ik heb voor het eerste geboden op e-bay. De vraagrpijs was vanaf 9 dollar 99. Ik heb geboden 17 dollar 50 (eerste bod) Een tweede bieder heeft geboden 12 dollar 50 (tweede bod). De veiling is gesloten en nu krijg ik een ebvestiging dat ik hoogste bieder ben (you have won) tegen de prijs van 12 dollar 50. Voor mijn gevoel klopt hier iets niet.
... Meer weergeven
hij ververst nietmeer,dus elke keer als je een aanbieding hebt gevonden ,blijkt het bieden al afgelopen te zijn,zelfs bij pagina 9 gebeurd dit. wat verlopen is moet er toch autm afgaan ?? een beginneling !!!
... Meer weergeven
Ik vind de verzendkosten die de duitsers rekenen veels te hoog. Ik wil dus alles aangeboden door verkopers uit duitsland niet in de resultaten zien. -Duitsland en -"Lokatie: Duitsland" werkt dus niet. weet iemand hoe ik dit kan bewerkstelligen ?
... Meer weergeven
Ik ben Nederlander en in mijn profiel is mijn nederlandse adres opgegeven incl. Land.
Bij zoekopdrachten komen vrijwel altijd alleen objecten te voorschijn die zich in Duitsland bevinden.
Bij Internationaal staan dan bijv. Frankrijk , UK ed.
Ik heb dit nu al maanden en dacht eerst dat er simpelweg niks in NL beschikbaar was, maar het is nu bij zoveel verschillende artikelen dat er iets raars moet zijn.
Iemand ideeen?
Bedank
... Meer weergeven
Is het normaal dat de verkoper je bod en de advertentie verwijderd voor beeindigingstijd? Oftewel...ik wacht tot de advertentie is afgelopen en vervolgens word het hoogste bod (mijn bod) midden in de nacht verwijderd, terwijl de advertentie zou aflopen aan aantal uur daarna.
... Meer weergeven
hallo ik wil hier graag jullie help ik heb 10 okt 2010 een objeckt gekocht eerste mijn fout is ik heb niet goed lezen verzend kost te duur en onder van objecjt(Object: 120631188256) sttal al niet naar Nederland verzenden daarom ikk heb met google vertalen program mijn mail vertaalt naar engels opstuurd verkoper hij aantwoord gestuurd mijn hij kan wel helpen maar nu hij vraagt onbetaalde object daarom gecshil aanvragen wat kan ik doen jullie kunt mij helpen m.v. g m.buyuk
... Meer weergeven
Hallo, Ik heb 1 ebay account, maar wil graag nog een ebay account aanmaken, en deze alletwee gebruiken. Nu is mijn vraag, kan ik mijn ebay accounts dan alletwee koppellen aan dezelfde paypal rekening? Bedankt, MVG.
... Meer weergeven
LS 18 October betaalde ik 2 objecten die deel uitmaakten bij één verkoper in Dld. Het werd verstuurd zei men op 20 october. Meerdere malen aan de verkoper gevraagd mij feedback te geven, dat is toch netjes als je binnen 24 uur betaald hebt. Hoor niets, krijg alleen stompzinnige nieuwsbrieven maar geen feedback. Heb dit ook langs de officiële weg 2x bij eBay Nederland als klacht gemeld, en hoor ook niets? Wat is er loos bij eBay en wat kan ik verder voor maatregelen nemen? Is opstappen een goede maatregel? Hartelijke groet, fregat.
... Meer weergeven
Ik wil mijn producten niet in Nederland aanbieden, maar in Duitsland. Ik wil wel een nederlandse shop, omdat de kosten dan laag blijven en los producten aanbieden op ebay.de. Nu wil ik de binnenlandse verzending uitschakelen. Dit lukt echter niet. Is daar een mogelijkheid toe om alleen internationaal aan te bieden via de NL shop?
... Meer weergeven
doordat de verkoper de betaling van mij blokkeerd door te weinig gegevens te verstrekken , blokkeerd hij ook de verzending en dus kom ik niet bezit van de gewonnen aankoop, wat is hiertegen te doen ? de verkoper wil dus duidelijk niet van het object af en had niet moeten adverteren .
... Meer weergeven
Hallo ik heb een vraag gesteld aan een verkoper uit de usa over de verzendkosten en gecombineerde verzending do you reduce and combine shipping dat heb ik gevraagd voordat ik ben begonnen met bieden ik krijg antwoord SURE WE REDUCE AND COMBINE SHIPPING dus ik ga bieden en win op 2 objecten toen heb ik een total amount aangevraagd en krijg een antwoord we dont reduce international schipping wat moet ik hier nu mee ze hebben nu een geschil geopend met de nodige consequenties Kan iemand mij hier een antwoord op geven vr gr Ben
... Meer weergeven
Hallo,
Ik ben nog relatief nieuw op ebay en zit met het volgende: Ik heb iets gekocht en heb netjes betaald via paypal, althans dat heb ik geprobeerd. De betaling ging mis vanwege perongeluk te weinig saldo op mijn gekoppelde bankrekening; onverwachte grote andere afschrijving. Heel vervelend en mijn stomme fout.
Ik heb het gebrek aan saldo direct verholpen en nu wil ik graag via Ebay opnieuw betalen. Op Ebay staat de paypal transactie echter al een week op "being processed" terwijl ik al lang weet dat de betaling is geweigerd en terug geboekt.
Ik heb contact opgenomen met de verkoper en om geduld gevraagd.
Ik heb contact opgenomen met de helpdesk van Paypal maar die verwijzen me naar Ebay.
Ik heb contact opgenomen met Ebay met het verzoek de transactie terug te zetten naar nog te betalen maar Ebay laat me al een week wachten.
Als ik zelf de betaling wijzig van "betaald' in "nog te betalen" dan verandert alleen dat kopje, het resulteert niet in een nieuwe mogenlijkheid om via Ebay met Paypal te betalen.
Ik kan de koper natuurlijk buiten Ebay om betalen maar Paypal adviseert dit niet met Ebay aankopen en volgens mij is het ook tegen de regels.
Wie weet wat te doen? Ik vind het ontzettend vervelend dat ik de koper zo lang op zijn geld moet laten wachten (en dat de helpdesk van Ebay mij zo lang laat wachten). Dat is helemaal niet mijn bedoeling.
Alvast heel hartelijk dank voor geboden advies!
Mvg, Anna
... Meer weergeven
hoi,
ik heb vanachtend een veiling gewonnen en 6 minuten later kreeg ik een mail of ik de verkoop wilde annuleren omdat de verkoper het object al aan een ander heeft verkocht .
kan dit zomaar of moet de verkoper het product leveren
en wat moet ik hier verder mee
alvast bedankt
Ruud,
... Meer weergeven
Hallo,
Weet iemand wat je uiteindelijk betaald
voor een bedrag in een buitenlandse valuta
BV. Dollar, met een bedrag van
€5,- incl verzendkosten
Bedankt alvast.
... Meer weergeven
Hallo,
Weet iemand of het geld kost om je aan te melden bij paypal, iets als een maandelijks bedrag of zo.
en als ik een betaling van een object doe via paypal
komt er dan nog iets bij de totale kosten,
of betaal ik dan gewoon wat er staat?
(de kosten van het object en de verzendkosten)
Bedankt. Gr Zerox
... Meer weergeven