annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

internationale verzending

besibenny1
Community-lid

Hallo ik heb een vraag gesteld aan  een verkoper uit de usa over de verzendkosten en gecombineerde verzending
do you reduce and combine shipping dat heb ik gevraagd voordat ik ben begonnen met bieden  ik krijg antwoord SURE WE REDUCE AND COMBINE SHIPPING dus ik ga bieden en win op 2 objecten  toen heb ik een total amount aangevraagd en krijg een antwoord we dont reduce international schipping  wat moet ik hier nu mee  ze hebben nu een geschil geopend met de nodige consequenties  Kan iemand mij hier een antwoord op geven vr gr Ben

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

kopersbescherming
Community-lid

En je kan ook altijd nog de kopersbescherming toepassen; een eufemisme voor gratis winkelen.

Maar alleen als je niet tevreden bent of beter nog, als je niets ontvangen hebt.

 

abeldoorn
Community-lid

tsja, wist die verkoper wel aan de hand van je mailtje dat je uit het verre buitenland komt. Je kan hem natuurlijk wijzen op het feit wat hij eerder mailde.
Over dat geschil, ach, zolang je dat niet 3x binnen 1 jaar doet heeft het geen enkele consequentie. Of je wil het aangebodene wel graag hebben en dan betaal je wel....
Uiteindelijk heb je nog altijd een troef in handen, jij kan een negatief geven en de verkoper niet....

-- Bewerkt door abeldoorn om 13 Nov 2010 0:54 CET
Een vraag stellen