annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onbetaald maar toch betaald

vincent-rem
Community-lid

Ik heb wat gekocht uit hong kong, het was na 3 weken nog niet gearriveerd, had meerdere dingen later besteld bij een andere verkoper en waren eerder met de post geleverd.

Toen ik de mail had gestuurd had hij zijn excuses aangeboden en zonder iets te vragen het geld terug gestort, en nog een keer zijn excuses aangeboden... hij had alleen gevraagd of ik nog een reactie wou geven wanneer ik het geld had ontvangen en of ik er begrip voor had.  na 4 weken had ik mijn bestelling binnen  maar de betaling stond ineens weer open.. en nu heb ik een aantekening wegens een onbetaald object gekregen...

is dat heel erg?
wil het best betalen maar daar heeft de verkoper verder niks over gezegt

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

2 pakketjes van verschillende verkopers kunnen inderdaad op verschillende tijden arriveren zeker vanuit China gebeurd dit vaak. Kan soms wel 2/3 weken verschil tussen zitten.

Het is wat metrijst al zegt, je hebt je items wees dan zo eerlijk om gewoon voor je items te betalen.
De verkoper heeft het geld terugbetaald omdat die in de veronderstelling is geweest dat het verloren is gegaan met de post.

Als je niks binnen had gehad dan had je kunnen vragen om te annuleren.

stephanthecollector
Community-lid

wil het best betalen maar daar heeft de verkoper niets over gezegd!!!

Omdat het door u bestelde er naar drie weken nog niet was heeft de verkoper u het aankoop bedrag terug betaald, daarna heeft u het item alsnog binnen gekregen dus zou het wel zo netjes zijn alsnog te betalen en de verkoper dit ook te laten weten.

De reden dat het item op niet betaald staat is omdat de verkoper het volledige bedrag heeft terug betaald, dan komt het item automatisch weer op niet betaald te staan. Normaal gesproken kan dit door de verkoper veranderd worden d.m.v een verzoek tot ontbinding van de koop naar de koper te sturen, die kan daar dan mee akkoord gaan.

Aangezien alles toch nog in orde is gekomen en u het item alsnog binnen heeft gekregen is het dus wel zo netjes de verkoper dit te laten weten en het alsnog te betalen.

4 weken is niet abnormaal trouwens voor een item die verzonden wordt vanuit Hong Kong,dit hangt ook af van de verzend methode.

-- Bewerkt door metrijst om 17 Nov 2010 16:47 CET
kopersbescherming
Community-lid

Zo zie je maar dat een PayPal betaling voor een verkoper toch eigenlijk geen waarde heeft.

 

Weer een koper die het gratis winkelen heb ontdekt met paypal?
Of heb jeje items gewoon netjes betaald?

Even een reactie geven op de antwoorden die je heb gehad zou wel zo netjes zijn.

Een vraag stellen