annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kopen maar ik heb geen creditcard of paypal

koppenol25
Community-lid

hoi


ik ben 14, ik heb iets gekocht, moet ik betalen,(eerste keer) zie ik dat ik een creditcard of paypal nodig heb, heb ik niet! ik ik paniek, omdat ik steeds wordt gemaild van je moet betalen, uiterlijk zondag de zoveelste anders wordt account geschorst!!

en in de mails kan ik nergens de aankoop annuleren, en ook op de site niet?


wat moet ik nu doen?

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (7)

Antwoorden (7)

Ja dat zou mijn advies zijn, en ik ben ook een merkwaardige persoonlijkheid 😛 daarom overleef ik het nog steeds op ebay 😉

Deze 14 jarige koper was al geschorst toen ik mijn bericht poste en ik had ook niet anders verwacht van Martijn, die weet tenminste wat actie reactie inhoud behalve mijn vraag dan in het cafe, maar goed dat komt door rare vogels.

Mijn werkelijke advies zou zijn wil je iets kopen op die leeftijd op ebay vraag je ouders onder hun naam en hun account dat te doen, voor de rest is er weinig tot geen schade voor de verkoper die krijgt ze commissie wel weer terug en bied zijn item daarna gewoon opnieuw aan dit is dagelijkse praktijk.

Deze koper mag onder zijn eigen account en emailadres gewoon niks kopen op ebay volgens de regels, en daardoor kan de koop altijd ontbonden worden wel met een directe schorsing van het account natuurlijk.

Deze gebruiker was niet te beroerd om te betalen maar alleen minderjarig.

Dus buiten het feit om dat die loog over z'n leeftijd lijkt het me verder een vrij eerlijk persoon dus zal er wel niet zoveel mis zijn met z'n opvoeding 😉

Gewoon een verdwaalde tiener op ebay...

Als dit een volwassen gebruiker zou zijn geweest had ik ook geen medelijden gehad. Maar jongeren kun je nog proberen op te voeden, zodat ze op latere leeftijd betrouwbare eBayers worden.

Vraag je ouders om hulp, om de verkoper niet verder te duperen. Je mag als minderjarige geen zelfstandig account openen, dus dat is al voldoende reden voor schorsing. Probeer het over 4 jaar nog eens. (Maar lees dan wel éérst de Gebruikersvoorwaarden!)

-- Bewerkt door dutchalice om 19 Nov 2010 17:20 CET
martijn@ebay.com
Community-lid

hoi koppenol25,

eBay-leden moeten
minstens 18 jaar oud zijn
en mogen
zich niet als iemand anders voordoen.

Je hoorde dus zelfs niet eens op de site te zijn als je slechts 14 bent

-- Bewerkt door martijn@ebay.com om 19 Nov 2010 17:18 CET

Dus jouw advies aan koppenol25 is om te doen alsof er niks aan de hand is en geen verantwoordelijkheid te nemen voor zijn handelingen? Merkwaardige opstelling voor een verkoper.

Och verkopers worden dagelijks gedupeerd door niet betalers op ebay.

Dat hebben verkopers allang in hun kostprijs opgenomen, en de verkoop commissie krijgen ze wel over een paar dagen terug als het geschil gesloten word.

Een vraag stellen