annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Per ongeluk geboden op ps3 doos ipv ps3

ijohnlegend
Community-lid

Ik ben al een weekje op zoek naar een ps3 of xbox 360 en vandaag vond ik een leuk dealtje van een Duitser. Erg leuk allemaal totdat ik een half uur voor het einde doorhad dat het om alleen een doos ging.

 

De titel was niet erg duidelijk (Playstation 3 Slim 120 GB Originale Verpackung) maar de beschrijving wel (daarin staat duidelijk "keine playstation 3").

 

Vraag is nu hoe kom ik er van af? De verkoper praatte in Duits terug naar mij, oftewel in het Engels vertellen dat ik per ongeluk heb geboden snapt hij waarschijnlijk niet. Ik ben verplicht het product te kopen en het is mijn eigen schuld, want ik had de beschrijving goed moeten lezen. Ik ben geen held in Duits maar het was vrij duidelijk dat het om alleen de doos ging.

 

Ik ben minderjarig (16) en hoop uit de problemen te blijven.

 

Iemand heeft een dergelijk geval eerder gehad? Hoe heb je het opgelost?

 

Link: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320621400596&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_560wt_113...

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

kopersbescherming
Community-lid

Wist je dat originele dozen van bijvoorbeeld Dinkey Toys veel meer waard zijn dan het autootje dat erin zat.

Dan is het helemaal niet zo raar dat zo een item op eBay gedoost wordt.

Prijs je gelukkig de eigenaar van een dergelijk zeldzaam item te kunnen worden.

Dat kan allemaal alleen op eBay en met PayPal met gratis kopersbescherming natuurlijk.

Echt waar, ja echt waar.

 

Antwoorden (6)

Antwoorden (6)

"Zeggen dat ik minderjarig ben was een slechte smoes om er onderuit te komen. Ik ben 20"

Nou dus die smoes gebruik je hier??? Dan zal je wel blonder wezen dan ik ben want door een vraag te stellen op de community kom je echt niet onder een koop uit.
Dat is iets tussen koper en verkoper.

Volgens mij ben je gewoon 16, van een 20 jarige heb ik toch wel hogere verwachtingen.

Het lijkt er meer op dat je het snel terugneemt om niet van ebay gedonderd te worden nadat metrijst je erop gewezen heeft.

Yupz je zal binnenkort wel geschorst worden.
Of de verkoper stuurt je mail met volledige informatie aan ebay en dat is al reden genoeg, of Martijn leest dit binnenkort en dan ben je ook de l*l.
Je geeft aan dat je 16 bent in je eerste bericht en vervolgens zeg je dat het een smoes was om er onderuit te komen, dus je gebruikt de smoes ook hier? Dat is vrij ongeloofwaardig.

Bijna alle verkopers zouden er wel mee akkoord gaan om een transactie te annuleren, om welke reden dan ook.
Een foutje kan wel eens gebeuren zolang je het maar netjes vraagt en goed uitlegt.

stephanthecollector
Community-lid

Ik denk dat je er nog een probleem bij hebt? je bent 16 en daarmee te jong om te mogen bieden op Ebay de leeftijdgrens is 18.

Je ebay account wordt waarschijnlijk binnen kort geschorst en/of verwijderd misschien heb je mazzel omdat het nu weekend is!!

ijohnlegend
Community-lid
Ik heb nooit iets dergelijks over mijn leeftijd gezegd tegen de verkoper.
ijohnlegend
Community-lid
Zeggen dat ik minderjarig ben was een slechte smoes om er onderuit te komen. Ik ben 20 😉
ijohnlegend
Community-lid

Gelukkig een vriendelijk verkoper. Hij opende een geschil om de verkoop te annuleren:

 

"Ga ermee akkoord om je recente aankoop te annuleren."


Mooie community hier op Ebay 🙂

Een vraag stellen