annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

De fout bij Selektvracht ligt bedoelde ik dus eigenlijk te schrijven!!
Bericht 1251 van 1.373
laatste antwoord

Geloof niet dat het probleem bij Royal Mail in Engeland ligt. Want gewone post zoals brieven en nu de kerstkaarten die ik uit Engeland krijg komen gewoon wel aan, maar die worden weer geleverd door TNT. Pakjes van Royal Mail worden volgens mij alleen geleverd door Selektvracht. Dacht eerst ook door Selektmail, maar volgens mij brengen die alleen reclame en postorders catalogussen etc... rond. Denk echt dat de fout bij Selektmail ligt. En daar moet echt wat aan gedaan worden. Dus ik zou zeggen mail of bel allemaal naar Selektvracht. Ik heb ook al gemaild, maar nog geen antwoord gehad. Maar als ze net zo vlot zijn als TNT. Had ook al naar TNT gemaild op 30/11 en kreeg vandaag pas antwoord. Lekker vlot. Nou weet ik niet of TNT hier verantwoordelijk voor is. Dat is nou het lastige met die verschillende postbezorgings bedrijven hier. Hoe kom je er achter wie dit heeft moeten afleveren bij je? In ieder geval schreef TNT dat er melding van gemaakt is bij de leidinggevende, en dat de medewerkers hier op aangesproken zullen worden. Kan inderdaad niet dat je medewerkers in je bedrijf hebt die pakjes gaan stelen.
Maar in ieder geval hier kan je een formulier invullen naar de klantenservice van Selektvracht http://www.selektvracht.nl/index.jsp?USMID=120&MID=903
Telefoon: 030-2477999
Fax: 030-2477902
E-mail: info@selektvracht.nl
Of je kan je klacht naar Royal mail mailen, wel in het Engels uiteraard. En die brengen ook je klacht over naar diegene die er voor verantwoordelijk is in Nederland. Hopelijk gaan ze er eindelijk eens goed werk van maken als er te veel klachten binnen komen deborah.warren@royalmail.com
Fijn weekend allemaal, Sandra
Bericht 1252 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met Royal Mail...Meeste zendingen uit de UK kwamen binnen 4 werkdagen, behalve nu.. maar ja het ging ook om een bijzondere Kangol 😞
Toch wel vreemd hoor, zoveel klachten met Royal Mail Nederland,, maar geen veranderingen.
Bericht 1253 van 1.373
laatste antwoord

Dit is het telefoonnummer wat je kan bellen voor klachten bij Selektvracht. Die verantwoordelijk zijn voor post van Royal Mail vanuit Engeland. 0800-7665000
Ik heb gisteren ook een mail gestuurd naar Selektvracht, maar nog geen antwoord gehad. Waardeloos dit! Ik bestel voorlopig geen Cd's meer of andere spullen vanuit Engeland. Eigenlijk schandalig dat het zo moet.
Bericht 1254 van 1.373
laatste antwoord

Het is niet normaal maar het gebeurt gewoon, diefstal.
Kennelijk moeten we er gewoon rekening mee houden.
In derde wereld landen moet je alles registered sturen en dan nog.
Die kant gaan we hier ook uit. yourquestion
Bericht 1255 van 1.373
laatste antwoord

Hmmm en hoe bereik je Royal Mail nederland telefonisch?
Bericht 1256 van 1.373
laatste antwoord

Ik zit ook al een hele tijd te wachten op CD vanuit Engeland. 1 bestelling bij Townsend Record, ze hebben nu al 3 maal een Cd opgestuurd op 2 Oktober, 27 Oktober en nu weer een exemplaar op 4 December. Heb ook 3 Cd's by Play.com besteld die zijn verstuurd op 27 November, maar niks ervan is aangekomen. Ze zijn vanuit Engeland verstuurd door Royal Mail. Heb ondertussen van hier in dit forum wel begrepen dat dat hier bezorgt word door Selektvracht of Selektmail. Maar volgens mij is dat hetzelfde. Heb ook al naar Royal Mail gemaild, en kreeg een mailtje terug dat er problemen zijn in Rotterdam en regio. Ik woon inderdaad niet ver van Rotterdam vandaan. Maar ik bedoel het is toch niet normaal dat ze de pakketjes maar brengen wanneer ze zin hebben? Of helemaal niet. Ja gaat bijna denken dat het personeel wat daar werkt het gewoon achter over drukt. Heb vaker Cd's besteld in het verleden bij Townsend en Play. Maar heb nog nooit problemen gehad. Dit is de 1e keer. Hoop echt dat het allemaal nog in orde komt, en dat ze ooit nog eens hier bezorgd worden. Groetjes, Sandra
Bericht 1257 van 1.373
laatste antwoord

ooit een artikel verstuurd naar een klein dorpje in Schotland.
Alleen een plaatsnaam en een persoonsnaam op het pakketje.
3x gevraagd of het adres wel klopte.
Heb het verstuurd en binnen 2 dagen kreeg ik een positieve feedback :^O Keurig aangekomen.
Bericht 1258 van 1.373
laatste antwoord

Even for the record 😉

Komt hier net een enveloppe binnen die er 18 dagen over gedaan heeft vanuit Engeland. Werd hier bezorgd door SANDD.
Bericht 1259 van 1.373
laatste antwoord

Geen idee. yourquestion
Bericht 1260 van 1.373
laatste antwoord