Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

garantie een wassen neus

Halloja bij een verkoper meerdere Camera setjes gekocht en naar 3 maand komt ik achter een software foutik kan gebruikers toe voegen maar niet verwijderen .dit direct gemeld aan de chinees ( via Duitsland gekocht ) en ja tal van beloftes en dat tot n...

Please send this tekst to Ebay?

Dear Ebay:GSP should be a customers choice. If the buyer doesn't want to comply with Pitney and Bowel rules, then other shipping options should be available upon request. (,Opt-out) Buyers should have freedom of choice, and Ebay is depriving buyers f...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 191 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Neo-nationalisme/protectionisme: kopen in het buitenland wordt onbetaalbaar.

Het wordt globaal steeds leuker... Rechtstreeks buiten Europa kopen kan soms goedkoper zijn, maar er zijn wel wat punten om rekening mee te houden. Vooral omdat vanaf 1 juli geen vrijstelling meer geldt voor douanekosten. Vanaf 1 juli 2021 gelden er ...

ESUS-pakketnummer niet te volgen

De laatste tijd zie ik op pakketten uit Amerika ESUS-nummers. Deze zijn te volgen in Amerika, maar daarna niet meer. Heb het idee dat deze nummers alleen in gebruik zijn bij pakketjes die op eBay worden gekocht. Is er een site dat het pakket geheel i...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 209 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

betaling

Hallo , ik wilde iets uit Duitsland aanschaffen. Nu zegt de verkoper dat ik met bankoverschrijving kan betalen. Alleen via Ebay kan ik via Paypal en kreditcard betalen. De optie bankpas wordt afgekeurd. Zeer irritant en die dwingelandij houd ik niet ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 291 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Kappenset bestellen

Hallo,Ik wil graag deze kappenset bestellen: Nu was mijn vraag hoe ik achter de invoerkostten komen en of deze uberhaupt wel verzonden kunnen worden naar nederlandGroet desley

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 192 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

duitse verkoper uit Chinaland

Hallo, ik heb advies nodig.ik wil iets bestellen op ebay duitsland. het artikel zou vanuit duitsland verzonden worden.wat als het toch vanuit china komt, en ik moet betalen voor invoer, kan ik dat dan op de verkoper verhalen?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 280 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Hoe werkt International Priority Shipping

Ik zie dat er regelmatig International Priority Shipping wordt aangeboden. Echter is het mij, als koper, niet geheel duidelijk hoe dit in zijn werk gaat. Kan iemand mij daar verder wegwijs in maken? Ben benieuwd naar: * Wie bepaald in deze op welke w...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2352 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Global shipping program waardeloos\ worhtless

Ebay, Ik heb nu al een paar keer te maken gehad met het "prachtige" global shipping program. Beide keren toen in iets in de VS kocht. De eerste keer kocht ik iets als kado voor een vriend in de VS. Wat blijkt er is dan geen mogelijkheid om de verzend...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 5498 Weergaven
  • 9 replies
  • 10 kudos

Aankoop Hifi versterker: account verkoper gehackt

Op 7 december 2020 had ik het hoogste bod op een Hifi versterker. De verkoper bevind zich in Frankrijk en het account is actief vanaf 2004. Verder waren er enkel goede beoordelelingen. Ook was het contact via Ebay berichten correct en in goed Engels....

artikel voldoet niet aan de beschrijving

hallo. Ik heb een groot probleem met Ebay. heb een artikel gekocht dat werd beschreven als vintage cape van Leer. Toeni k het uitpkte bleek het een arikel van Shein te zijn en dus net vintage. Daarnaast is het niet van leer, maar van een soort latex....

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 89 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Oplichting

Dacht technisch LEGO gekocht te hebben via een adres uit Italië maar heb een B merk gekregen met de naam Technica?Dat afkomstig is uit ChinaHiervoor wel €149 voor betaaldWat moet ik nu doen

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 113 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos