Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hoge verzendkosten vergeleken de concurrentie

Sinds kort ben ik begonnen met het verkopen op Ebay, spullen van klein tot groot.Dit verstuur ik wereldwijd, nou loop ik tegen het probleem aan dat mijn "Collega's" in bijvoorbeeld Frankrijk en Duitsland voor een fractie van de prijs hetzelfde produc...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 528 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

uw adv.nr. 274833220314

De vermelde 27,00 euro verzendkosten zijn veel te hoog. Ik bied 5 euro en de verkoper gaat akkoord. Alleen de betaalinstructie van Paypal blijft op 27,00 euro staan. Hoe krijg ik dit op 5 euro. Hij schrijft dat 5 euro akkoord is.

Kopersgarantie is nep

Bij een volgens Ebay vertrouwde koper een product gekocht t.w.v €188,- incl verzendkosten.Pakket was voorzien van track en tracé, dus ik kon het pakket volgen., het duurde een hele tijd dat het pakket onderweg was.Vervolgens contact opgenomen met het...

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Hallo hoe moet ik eigenlijk een pakje van Hermes kunnen traceren ?.ik heb een nummer gekregen van de verkoper uit Duitsland .maar word er niet erg wijs uit .ik ben op deze site terechtgekomen http://privatpaketservice.hlg.de/wps/portal/PRIPS_DEU/SEND...

• 24223 Weergaven
  • 44 replies
  • 1 kudos

kan geen betalingen meer doen via paypal

Ik kan geen betalingen meer doen via paypal.Ik wil wat kopen en dan betalen met paypal en ik krijg dan dit te zien ( acces denied http://pay.ebay.nl/rxo? )het zegt dat ik via deze weg geen betalinen mag doen.Hoe kan ik dit oplossen?

garantie een wassen neus

Halloja bij een verkoper meerdere Camera setjes gekocht en naar 3 maand komt ik achter een software foutik kan gebruikers toe voegen maar niet verwijderen .dit direct gemeld aan de chinees ( via Duitsland gekocht ) en ja tal van beloftes en dat tot n...

Please send this tekst to Ebay?

Dear Ebay:GSP should be a customers choice. If the buyer doesn't want to comply with Pitney and Bowel rules, then other shipping options should be available upon request. (,Opt-out) Buyers should have freedom of choice, and Ebay is depriving buyers f...

• 286 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Neo-nationalisme/protectionisme: kopen in het buitenland wordt onbetaalbaar.

Het wordt globaal steeds leuker... Rechtstreeks buiten Europa kopen kan soms goedkoper zijn, maar er zijn wel wat punten om rekening mee te houden. Vooral omdat vanaf 1 juli geen vrijstelling meer geldt voor douanekosten. Vanaf 1 juli 2021 gelden er ...

ESUS-pakketnummer niet te volgen

De laatste tijd zie ik op pakketten uit Amerika ESUS-nummers. Deze zijn te volgen in Amerika, maar daarna niet meer. Heb het idee dat deze nummers alleen in gebruik zijn bij pakketjes die op eBay worden gekocht. Is er een site dat het pakket geheel i...

• 253 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

betaling

Hallo , ik wilde iets uit Duitsland aanschaffen. Nu zegt de verkoper dat ik met bankoverschrijving kan betalen. Alleen via Ebay kan ik via Paypal en kreditcard betalen. De optie bankpas wordt afgekeurd. Zeer irritant en die dwingelandij houd ik niet ...

• 351 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Kappenset bestellen

Hallo,Ik wil graag deze kappenset bestellen: Nu was mijn vraag hoe ik achter de invoerkostten komen en of deze uberhaupt wel verzonden kunnen worden naar nederlandGroet desley

• 215 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos