Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen. Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aang...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 10218 Weergaven
  • 1372 replies
  • 1 kudos

afgemelde aankoop

HalloIk vind een aankoop niet meer terug in de aankooplijst van "mijn Ebay" Staat die op een lijst van geannuleerde bestellingen zonder dat ik het weet.Kunt U aangeven hoe dat komt? en kunt U die weer terug zetten?

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 84 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

waar kan ik de email van de koper(s) vinden??

Dat gebeurt op elke aankoop van mij : elke keer ik moet een bericht naar de koper sturen, om hun email te vragen. Ik heb het nodig voor de couriers (DPD / DHL). Maar vaak de koper logged af en toe in eBay, en ik krijg geen antwoord van ze. Mis ik iet...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 197 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Aantal klachten over Paypal groeit.

Er is een een enorm aantal negatieve reviews over Paypal. Ook mijn ervaringen zijn de laatste maanden enkel negatief te noemen en ik wil erg graag van Paypal af. Maar om op eBay wel nog te kunnen kopen heb ik een betaalmogelijkheid nodig. De aangebod...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 113 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Hoge verzendkosten vergeleken de concurrentie

Sinds kort ben ik begonnen met het verkopen op Ebay, spullen van klein tot groot.Dit verstuur ik wereldwijd, nou loop ik tegen het probleem aan dat mijn "Collega's" in bijvoorbeeld Frankrijk en Duitsland voor een fractie van de prijs hetzelfde produc...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 128 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

uw adv.nr. 274833220314

De vermelde 27,00 euro verzendkosten zijn veel te hoog. Ik bied 5 euro en de verkoper gaat akkoord. Alleen de betaalinstructie van Paypal blijft op 27,00 euro staan. Hoe krijg ik dit op 5 euro. Hij schrijft dat 5 euro akkoord is.

Kopersgarantie is nep

Bij een volgens Ebay vertrouwde koper een product gekocht t.w.v €188,- incl verzendkosten.Pakket was voorzien van track en tracé, dus ik kon het pakket volgen., het duurde een hele tijd dat het pakket onderweg was.Vervolgens contact opgenomen met het...

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Hallo hoe moet ik eigenlijk een pakje van Hermes kunnen traceren ?.ik heb een nummer gekregen van de verkoper uit Duitsland .maar word er niet erg wijs uit .ik ben op deze site terechtgekomen http://privatpaketservice.hlg.de/wps/portal/PRIPS_DEU/SEND...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 19494 Weergaven
  • 44 replies
  • 1 kudos

kan geen betalingen meer doen via paypal

Ik kan geen betalingen meer doen via paypal.Ik wil wat kopen en dan betalen met paypal en ik krijg dan dit te zien ( acces denied http://pay.ebay.nl/rxo? )het zegt dat ik via deze weg geen betalinen mag doen.Hoe kan ik dit oplossen?

Auteurs met de meeste kudos