annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik kan niet bieden

jetskiyamaham
Community-lid

Ik wil graag een bieding doen op een item, maar ik kan geen bod uitbrengen.


Heb alles ingevoerd, Paypal, creditcard welke niet wordt herkend.


Dit is vreemd want ik betaal er alles mee, is gewoon visa en hangt netjes aan mijn paypal.


Klantenservice zegt dat ik eerst een positieve feedback moet hebben of anders creditcard gegevens in moet geven.


Of eerst wat moet verkopen!!!!!!!!!!!!


Wat is dit nou voor onzin, ik wil verdorie gewoon wat kopen en dat wordt onmogelijk gemaakt.


Item loopt morgen af en ik wil het erg graag kopen.


Wie weet raad?

Bericht 11 van 11
laatste antwoord
10 ANTWOORDEN 10

ik kan niet bieden

Dat kan er aan liggen dat de verkoper de advertentie niet juist heeft ingesteld. Als je iets verkoopt kun je aangeven aan welke landen je wilt verkopen. Als hij daar alleen voor Duitsland heeft gekozen dan kun jij niet bieden. Hij zal dat dus moeten aanpassen.

Bericht 1 van 11
laatste antwoord

ik kan niet bieden

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb met de Duitse verkoper afgesproken dat ik vanuit Nederland mee mag bieden. Maar ik krijg steeds de melding dat ik niet kan bieden en contact moet opnemen met de verkoper.  De verkoper baalt er ook van.

Bericht 2 van 11
laatste antwoord

ik kan niet bieden

@ ronaldo_18. Is dat zo? Ik heb ook uit Engeland iets gekocht omdat ik iets heel graag wilde en die persoon alleen in eigen land bieders wilde. Ik heb ook eerst gevraagd of ik mocht bieden en hij wilde een uitzondering maken voor mij en ik heb het item zonder problemen gewonnen en ontvangen. Maar ik dacht dat Paypal voor ons(kopers) is en dat E-Bay een tussenpersoon(site) is. Want je kunt ook zonder Paypal betalen( zie ik wel een bij een bieding staan). Maar ik dit is nieuw voor mij.

Bericht 3 van 11
laatste antwoord

ik kan niet bieden

ronaldo_18
Community-lid

hallo als de duitse verkoper  Verzand nach Deutschland heeft staan en u vraagt hem voor de veiling afloopt of hij ook naar Nederland verstuurd heeft u bij betaling met PAY PAL geen kopers bescherming u ben ongewenst koper volgens ebay. dus pas op. u heeft alleen kopersbescherming als er staat verzand nach Europa 

Bericht 4 van 11
laatste antwoord

ik kan niet bieden

harheldem
Community-lid

Ik heb voorheen vaker in het buitenland gekocht, óók als verkoper bijvoorbeeld in Duitsland alleen aangeeft Versand nach: Deutschland.


Ik heb daarbij altijd contact opgenomen met de verkoper of hij ook naar Nederland wilde verzenden en wat de (verzekerde) verzendkosten dan waren. Ook een andere betalingswijze (bijv. niet vermelde PayPal) kan op die manier afgesproken worden.


Heb zowel naar mijn huisadres in Nederland laten sturen als naar een collega die in Duitsland woont.


Nu echter ben ik met de verkoper eens over de levering naar Nederland, maar Ebay.de accepteert mijn bod niet omdat de verkoper in zijn aanbieding "Versand nach: Deutschland" heeft staan!


Ze adviseren contact op te nemen met verkoper!


Stom geklets, ik ga niet in Dld bieden als ik er niet zeker van ben dat ik het artikel ook geleverd kan krijgen.


 

Bericht 5 van 11
laatste antwoord

ik kan niet bieden

r_tuts_nl
Community-lid

Deze persoon bedoeld overigens: "..Je moet eerst iets KOPEN.." om een FEEDBACK te geven, opmerkingen over een NIET gekocht item heeft geen zin. Feedback geef je als het kopen is GELUKT en je zit in 't proces van.. Betalen, opsturen, wachten, wel/niet ontvangen, etc..



Opmerkingen over nare ervaringen met correspondentie, daar hebben we dit forum voor.. 🙂 🙂 🙂

Bericht 6 van 11
laatste antwoord

ik kan niet bieden

r_tuts_nl
Community-lid

Soms moet je bij 'n verkoper éérst wat 'direkt' kopen om voor een veiling in aanmerking komen; Check of er speciale voorwaarden zijn..



Bij mij ging dit ook 'n keer mis toen ik binnen 1 order iets kleins kocht óm vervolgens te bieden op 't product dat ik wilde hebben. Mijn eerste aankoop bleek door foutje in 't systeem niet geregistreerd te zijn, na een mailtje aan de verkoper werd dit hersteld en heb 't item uiteindelijk gewonnen.. Whooot!



Soms worden klanten uit een werelddeel / land geblokt; Bv. Africa, Uganda.. Komt bij West-Europese landen nauwelijks voor, maar dat zou inderdaad bij 'verzend opt.'s moeten staan.. 😕



mvg. RT.

Bericht 7 van 11
laatste antwoord

ik kan niet bieden

stephanthecollector
Community-lid

dat je eerst wat moet verkopen is absolute onzin! de verkoper verzend niet naar het buitenland maar kan u wel op de lijst zetten met uitzonderingen mits deze akkoord gaat mat uw voorstel het te verzenden naar die vriend van u! Ebay waarschuwt daar wel tegen dus het kan zijn dat de verkoper dat helemaal niet wil!

Bericht 8 van 11
laatste antwoord

ik kan niet bieden

jetskiyamaham
Community-lid

Hij verkoopt niet aan buitenland, maar ik heb aangeboden om binnen de USA naar een vriend te sturen.


Volgens Ebay moet ik eerst zelf wat verkopen om een feedback te verkrijgen!!!!


Echt waardeloos dit, ik heb nog nooit via Ebay gekocht en nu kan het niet.

Bericht 9 van 11
laatste antwoord

ik kan niet bieden

stephanthecollector
Community-lid

verzend de verkoper naar het Buitenland? Misschien heeft de verkoper nieuwe bieders wel geblokkeerd? redenen te over waarom u niet zou kunnen bieden en het hoeft niet alleen aan ebay te liggen, misschien heeft de verkoper zijn/haar instellingen wel zo ingesteld dat u niet aan de voorwaarden van bieden voldoet!

Bericht 10 van 11
laatste antwoord