Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

kopen duitse ebay

hallo, waarom kan ik met mijn nl accaunt niet wat kopen op de duiste ebay?moet en of kan ik daar dan een accaunt aanmaken? mvg

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 112 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Problemen met pakketje uit engeland

Mijn pakket heeft al vanaf 2 december de zelfde status . heb contact opgenomen en zij zeggen dat het vaker voor komt dat tracking informatie niet up to date is gezien de periode van het jaar, maar ze zeggen ook dat als het niet voor 31 december gelev...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 111 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Welk bedrijf bezorgd de pakketjes in Nederland?

Ik ben nieuw op Ebay en ik vroeg mij af wie de pakketjes in Nederland bezorgt. Het pakketje komt uit japan en dus moet ik invoerrechten betalen echter betaal ik dat liever bij een pakketpunt. Dus als ik weet welk postbedrijf in Nederland deze pakketj...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 344 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Probleem met aankoop

Graag uw advies:21 juni heb ik een bluetooth speaker via een advertentie op ebay.com aangeschaft. De transactie heb ik voldaan via paypal.Aangezien de transactie valuta AUD is vermoed ik dat de rekeninghouder van Australische afkomst is.Nu stuurt de ...

Probleem

Beste.Ik ben nieuw op ebay.Ik had een item aangekocht en betaald via paypal. De verkoper had inmiddels ook het item opgestuurd. Ik kreeg vandaag een mail van de verkoper dat het item beschadigd is geraakt tijdens het vervoer en dat het is teruggekeer...

Onterechte invoerrechten dankzij GSP

Zag begin oktober iets op e-bay (USA) dat ik wel wou hebben. Er was nog niet geboden dus ik was de eerste bieder. Aangezien ik weet dat de NL douane invoerrechten rekent vanaf 22 euro bood ik tot een maximumbedrag van (omgerekend) 21 euro. Hoewel er ...

nieuwe betaalmethode?

Wie heeft dit ook? Er is een nieuwe betaalmethode en normaal ga ik naar paypal en betaal maar nu blijft ebay telkens vragen om een creditcard die ik dus niet heb? Betekend dat dat je voortaan altijd met een creditcard moet betalen? Mijn bankrekening ...

EBAY helpt niet en service is waardeloos

Ik heb in Amerik wat gekocht en betaald met credit card. Item is verstuurd en zou aankomen tussen 6 en 31 januari 2020. Echter het is er niet en niemand weet waat het is. Zowel de verkoper en ook EBAY sturen me het bos in en ik moet zelf maar op onde...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 368 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Mogelijk opgelicht...

Beste,Ik vind het heel onduidelijk op ebay en paypal hoe dit allemaal werkt.. Zou het erg aprecieren als iemand mij hierbij kan helpen. Op 21/10/17 heb ik een item gewonnen van een veiling uit de VS, met het bedrag van ongeveer 99$ en 32$ verzending....

Ben ik opgelicht en wat nu? Paypal/eBay

Hallo! Ik zou graag advies willen over een laatste aankoop via ebay van een verkoper uit Litouwen. Ik heb deze sale 16 december gemaakt en meteen via paypal betaald. Een dag later bericht gekregen dat het pakketje was verzonden. Geen volgnummer bij p...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 3360 Weergaven
  • 14 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos