Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Hoe werkt International Priority Shipping

Ik zie dat er regelmatig International Priority Shipping wordt aangeboden. Echter is het mij, als koper, niet geheel duidelijk hoe dit in zijn werk gaat. Kan iemand mij daar verder wegwijs in maken? Ben benieuwd naar: * Wie bepaald in deze op welke w...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 2439 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Global shipping program waardeloos\ worhtless

Ebay, Ik heb nu al een paar keer te maken gehad met het "prachtige" global shipping program. Beide keren toen in iets in de VS kocht. De eerste keer kocht ik iets als kado voor een vriend in de VS. Wat blijkt er is dan geen mogelijkheid om de verzend...

• 5807 Weergaven
  • 9 replies
  • 10 kudos

Aankoop Hifi versterker: account verkoper gehackt

Op 7 december 2020 had ik het hoogste bod op een Hifi versterker. De verkoper bevind zich in Frankrijk en het account is actief vanaf 2004. Verder waren er enkel goede beoordelelingen. Ook was het contact via Ebay berichten correct en in goed Engels....

artikel voldoet niet aan de beschrijving

hallo. Ik heb een groot probleem met Ebay. heb een artikel gekocht dat werd beschreven als vintage cape van Leer. Toeni k het uitpkte bleek het een arikel van Shein te zijn en dus net vintage. Daarnaast is het niet van leer, maar van een soort latex....

• 130 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Oplichting

Dacht technisch LEGO gekocht te hebben via een adres uit Italië maar heb een B merk gekregen met de naam Technica?Dat afkomstig is uit ChinaHiervoor wel €149 voor betaaldWat moet ik nu doen

• 141 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

kopen duitse ebay

hallo, waarom kan ik met mijn nl accaunt niet wat kopen op de duiste ebay?moet en of kan ik daar dan een accaunt aanmaken? mvg

• 146 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Problemen met pakketje uit engeland

Mijn pakket heeft al vanaf 2 december de zelfde status . heb contact opgenomen en zij zeggen dat het vaker voor komt dat tracking informatie niet up to date is gezien de periode van het jaar, maar ze zeggen ook dat als het niet voor 31 december gelev...

• 121 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Welk bedrijf bezorgd de pakketjes in Nederland?

Ik ben nieuw op Ebay en ik vroeg mij af wie de pakketjes in Nederland bezorgt. Het pakketje komt uit japan en dus moet ik invoerrechten betalen echter betaal ik dat liever bij een pakketpunt. Dus als ik weet welk postbedrijf in Nederland deze pakketj...

• 494 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Probleem met aankoop

Graag uw advies:21 juni heb ik een bluetooth speaker via een advertentie op ebay.com aangeschaft. De transactie heb ik voldaan via paypal.Aangezien de transactie valuta AUD is vermoed ik dat de rekeninghouder van Australische afkomst is.Nu stuurt de ...

Probleem

Beste.Ik ben nieuw op ebay.Ik had een item aangekocht en betaald via paypal. De verkoper had inmiddels ook het item opgestuurd. Ik kreeg vandaag een mail van de verkoper dat het item beschadigd is geraakt tijdens het vervoer en dat het is teruggekeer...