Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Invoerrechten en -plichten

Beste eBay-leden, Het thema "invoerrechten", en de bijkomende plichten, komt vaak terug hier op de prikborden. Er heersen veel vragen over het douanebeleid bij het internationaal kopen en -verkopen. Omdat veel leden ook heel wat kennis hierover hebbe...

traceren usps naar Nl

Ik heb een tweetal pakketen gekocht in US. Beide zijn verstuurd met USPS van de ene heb ik een tracking nummer gekregen en van de andere een ID nummer met link om het pakket te traceren. Tracking nr.Het pakket met een trackings nummer ligt nu in chic...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 448 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Goedkoop pakketjes laten ophalen

Ik wil graag objecten kopen aan Duitsland, maar hoe klein de pakketjes ook zijn en hoe goedkoop het item ook is, de verzendkosten zijn constant 18,- euro. En op een object van tussen de 50 en 100,- euro is dat het niet waard (voor mij in elk geval ni...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 271 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Annulering van aankoop

Een postzegel die ik heb gekocht, bleek niet te voldoen aan de verwachtingen. De verkoper vindt het geen probleem om de aankoop ongedaan te maken en heeft me gevraagd om de zegel terug te sturen, dan zal hij het geld terugstorten. De man lijkt me te ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 126 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Invoerkosten betalen voor paketje uit UK ???

Ik moet voor een gewonnen item 15 euro extra "import charges" betalen. Dit wordt verzonden via Wereldwijde verzending, maar ik woon gewoon in hetzelfde Europa als de verzender. Volgens mij zijn deze invoerkosten dan ook onterecht overgemaakt aan een ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 4575 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Hermes Nederland?

Ik wacht al ruim een maand op een pakket uit Frankrijk dat is verstuurd met Mondial Relay naar hun partner Hermes in Zwolle. Vervolgens is het in het sorteerproces beland bij PostNL waarna het niet is bezorgd bij mij, maar om onduidelijke reden retou...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 368 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

annulering

Bestelde een IP Camera met gratis verzending en de bestelling werd direct per email bevestigd, betaald met creditcard, de andere dag melding van eBay dat de bestelling is geannuleerd, zonder verdere opgave van redenen; kan niet reageren op deze mail ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 168 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

internationale verzending en douanekosten?

ik had wat dingen besteld zoals een front shell voor de elite controller voor de xbox voor een kleine 14 $ en 4 keer een controller stand uit china voor 23,88 GBP,(alle 4 voor 23,88)allen 2 met gratis verzenden. maar dacht er verder niet bij na tot d...

Avatar gebruiker door Niet van toepassing
  • 267 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Refund as guest buyer

Dear ebay Community, first: I don't speak dutch, so I'm very sorry that I have to state my case in english.second: my case is very complex, I will try my best to explain as good as possible. I (a german) ordered an item from a seller from the UK to m...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 135 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Belangrijke foute handeling????

Op 13 maart kocht ik 2 meissen groepjes voor 1168 euro. Op voorhand had ik goed gecontroleerd of de verkoper betrouwbaar was. Dit was zo: 88 verkopen en 100% positieve feedback. Toen ik klikte op betalen kreeg ik te lezen dat dit niet ging aangezien ...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 106 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

global shipping program

Aan iedereen,Nadat ik eerder reeds een aankoop heb moeten annuleren vanwege de extreem hoge kosten die ebay aanrekent heb ik me toch nog laten vangen deze week.Aankoop gedaan van 1 artikel in Engeland met global shipping program en betaald met Paypal...

Auteurs met de meeste kudos