Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Probleem

Beste.Ik ben nieuw op ebay.Ik had een item aangekocht en betaald via paypal. De verkoper had inmiddels ook het item opgestuurd. Ik kreeg vandaag een mail van de verkoper dat het item beschadigd is geraakt tijdens het vervoer en dat het is teruggekeer...

Onterechte invoerrechten dankzij GSP

Zag begin oktober iets op e-bay (USA) dat ik wel wou hebben. Er was nog niet geboden dus ik was de eerste bieder. Aangezien ik weet dat de NL douane invoerrechten rekent vanaf 22 euro bood ik tot een maximumbedrag van (omgerekend) 21 euro. Hoewel er ...

nieuwe betaalmethode?

Wie heeft dit ook? Er is een nieuwe betaalmethode en normaal ga ik naar paypal en betaal maar nu blijft ebay telkens vragen om een creditcard die ik dus niet heb? Betekend dat dat je voortaan altijd met een creditcard moet betalen? Mijn bankrekening ...

EBAY helpt niet en service is waardeloos

Ik heb in Amerik wat gekocht en betaald met credit card. Item is verstuurd en zou aankomen tussen 6 en 31 januari 2020. Echter het is er niet en niemand weet waat het is. Zowel de verkoper en ook EBAY sturen me het bos in en ik moet zelf maar op onde...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 413 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Mogelijk opgelicht...

Beste,Ik vind het heel onduidelijk op ebay en paypal hoe dit allemaal werkt.. Zou het erg aprecieren als iemand mij hierbij kan helpen. Op 21/10/17 heb ik een item gewonnen van een veiling uit de VS, met het bedrag van ongeveer 99$ en 32$ verzending....

Ben ik opgelicht en wat nu? Paypal/eBay

Hallo! Ik zou graag advies willen over een laatste aankoop via ebay van een verkoper uit Litouwen. Ik heb deze sale 16 december gemaakt en meteen via paypal betaald. Een dag later bericht gekregen dat het pakketje was verzonden. Geen volgnummer bij p...

• 3528 Weergaven
  • 14 replies
  • 0 kudos

Invoerrechten en -plichten

Beste eBay-leden, Het thema "invoerrechten", en de bijkomende plichten, komt vaak terug hier op de prikborden. Er heersen veel vragen over het douanebeleid bij het internationaal kopen en -verkopen. Omdat veel leden ook heel wat kennis hierover hebbe...

traceren usps naar Nl

Ik heb een tweetal pakketen gekocht in US. Beide zijn verstuurd met USPS van de ene heb ik een tracking nummer gekregen en van de andere een ID nummer met link om het pakket te traceren. Tracking nr.Het pakket met een trackings nummer ligt nu in chic...

• 576 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Goedkoop pakketjes laten ophalen

Ik wil graag objecten kopen aan Duitsland, maar hoe klein de pakketjes ook zijn en hoe goedkoop het item ook is, de verzendkosten zijn constant 18,- euro. En op een object van tussen de 50 en 100,- euro is dat het niet waard (voor mij in elk geval ni...

• 326 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Annulering van aankoop

Een postzegel die ik heb gekocht, bleek niet te voldoen aan de verwachtingen. De verkoper vindt het geen probleem om de aankoop ongedaan te maken en heeft me gevraagd om de zegel terug te sturen, dan zal hij het geld terugstorten. De man lijkt me te ...

• 142 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Invoerkosten betalen voor paketje uit UK ???

Ik moet voor een gewonnen item 15 euro extra "import charges" betalen. Dit wordt verzonden via Wereldwijde verzending, maar ik woon gewoon in hetzelfde Europa als de verzender. Volgens mij zijn deze invoerkosten dan ook onterecht overgemaakt aan een ...

• 5449 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Hermes Nederland?

Ik wacht al ruim een maand op een pakket uit Frankrijk dat is verstuurd met Mondial Relay naar hun partner Hermes in Zwolle. Vervolgens is het in het sorteerproces beland bij PostNL waarna het niet is bezorgd bij mij, maar om onduidelijke reden retou...

• 638 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

annulering

Bestelde een IP Camera met gratis verzending en de bestelling werd direct per email bevestigd, betaald met creditcard, de andere dag melding van eBay dat de bestelling is geannuleerd, zonder verdere opgave van redenen; kan niet reageren op deze mail ...

• 185 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos