Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Refund as guest buyer

Dear ebay Community, first: I don't speak dutch, so I'm very sorry that I have to state my case in english.second: my case is very complex, I will try my best to explain as good as possible. I (a german) ordered an item from a seller from the UK to m...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 151 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Belangrijke foute handeling????

Op 13 maart kocht ik 2 meissen groepjes voor 1168 euro. Op voorhand had ik goed gecontroleerd of de verkoper betrouwbaar was. Dit was zo: 88 verkopen en 100% positieve feedback. Toen ik klikte op betalen kreeg ik te lezen dat dit niet ging aangezien ...

• 121 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

global shipping program

Aan iedereen,Nadat ik eerder reeds een aankoop heb moeten annuleren vanwege de extreem hoge kosten die ebay aanrekent heb ik me toch nog laten vangen deze week.Aankoop gedaan van 1 artikel in Engeland met global shipping program en betaald met Paypal...

Verpakking van GSP of verkoper

Ik heb onlangs een tas gekocht in de UK. De tas is verzonden via GSP (Lichfield) en kwam aan zoals op bijgaande foto.De verkoper beweert de tas zo niet verstuurd te hebben. Ik weet dat het kan voorkomen dat spullen herverpakt worden.Weet iemand of GS...

Opgelost! track en trace

Hoe volg ik een pakket uit het buitenland waarvan ik het nederlandse tracking nummer heb maar niet weet met welke vervoerder het bezorgd gaat worden?

Refund onterecht aangerekende overzeese shipping

Hallo, Ik heb een item in de VS gekocht dat niet zal geshipped worden naar de EU. Toch heb ik een shipping factuur ontvangen en betaald (157.90 dollar): De betaling gebeurde automatisch........ Zowel de Amerikaanse verkoper als ikzelf zijn verwonderd...

Wie heeft er (steeds meer) last van Chinese oplichters die met name Transformers verkopen ?!

Ik koop nu toch al jaren (maar dan ook echt al jaren) Transformers op Ebay.Steeds minder in de VS (Amerikanen zijn hebberig geworden en Global Shipping Program van Pitney Bows maakt het er niet beter op kwa kosten) en steeds meer in China, Singapore,...

• 345 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Hermes , handtekening maar niet geleverd

indien domme vraag sorry maar zit nog niet zolang op eBay. Kreeg mail dat Hermes een pakket geleverd zou hebben en dat er een handtekening gezet zou zijn .Neen dus er was niemand thuis en de buren weten ook van niets .Pakket komt uit Engeland .wat nu...

• 262 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

"Return this item" werkt niet!!!

Ik heb een laptop scherm gekocht en betaald van UK. Toen ik dit product ontving was het al kapot.In overleg met de verkoper is het product terug naar hem verzond. De verkoper wilt het bedrag terugbetalen maar ik moet dan een Return case openen. Dat h...

• 1501 Weergaven
  • 9 replies
  • 2 kudos