Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

Ik denk dat ik ben opgelicht.. Wat nu?

Hallo, Maandag 25 augustus heb ik twee bestellingen geplaatst bij een verkoper in België, namelijk 1x 3 iphone 6 schermen en 1x 1 iphone 6s plus scherm. De eerste bestelling ontving ik keurig op tijd. Helaas bleek de bestelling niet aan mijn volwacht...

Heb ik recht op restitutie van de kosten voor het Global Shipping Program bij een retourzending?

Ik heb een artikel gekocht in de USA en betaald via het Global Shipping Program. Het artikel voldoet niet aan de beschrijving. Als ik ga terugzenden heb ik dan recht op restitutie van de niet onaanzienlijke kosten voor GSP? (33 euro op een artikel va...

Wat te doen als je weigert douanekosten te betalen?

Een borduurwerk gekocht in China voor € 37,- . Douane rekent € 25,- invoertaks. Die weiger ik te betalen. Volgens B-post gaat pakket terug naar verkoper in China. Kan ik op één of andere manier mijn aankoopbedrag terugkrijgen? Dank voor jullie advies...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 750 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Niet ontvangen uk

Hier ook pakket zou in litchfield of smetwick zijn volgens dpd tracking maar na contact weet niemand wat en verkoper zegt het verstuurd te hebben wat ook wel zo zal zijn maar verder dan dit kom ik niet

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 278 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

terugbetaling beloofd, maar wordt niet gedaan

een tijdje terug heb ik een led lamp besteld met afstandsbedieningik had hiervan de 10 Watt led besteld ipv de zwakke 3 Watt, maar wel de 3 watt gekregen.ik heb de verkoper een neutrale feedback hiervoor gegeven met de opmerking van hierboven.De verk...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 513 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Pakket met USPS

Hoi! Ik heb een pakketje in Amerika gekocht. Dit is de trackinfo tot nu toe: Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI Electronic Shippi...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 5291 Weergaven
  • 1071 replies
  • 0 kudos

verkeerde item geleve

Vandaag kreeg ik ondestaande in de bus http://www.ebay.com/itm/Chrysler-1995-Dash-Instrument-Cluster-LEBARON-GTC-CONVERTIBLE-auto-part-mopar-/361934613924?hash=item5444fbeda4%3Ag%3AdA4AAOSwWxNYwOOz&vxp=mtr&nma=true&si=VxilfwKTYepuE5alwWqd1ZIcmKM%253D...

Stel ik ben niet thuis tijdens de levering, kost een "nalevering" dan extra geld?

Er wordt aangegeven dat als ik niet thuis ben gedurende de levering ik een briefje zou moeten krijgen waarop staat dat een eventuele nalevering mogelijk is en hoe dat mogelijk is.Ik heb nu een bestelling gedaan en de kans is groot dat ik niet thuis b...

Opgelost! china luchtpost?? niet geleverd

Ik heb op 2 maart 2017 een carabiner clip besteld en betaald ter waarde van €1,17. Nu is het volgende aan de hand:Het artikel is tot nu toe niet bezorgd. Maar er zijn nog meer vreemde dingen:Mijn volglijst geeft aan: Geleverd op za, 11 mrtTrackingnum...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 444 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

verkoper weigert vergoeding

Hallo, ik heb via een verkoper in de us een artikel gekocht. Dit zou volgens ebay verstuurt worden via het ISP.Nu heb ik het artikel ontvangen, maar het is de verkeerde kleur. Vervolgens heb ik de verkoper een bericht gestuurt via ebay met daarin mij...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 237 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos
Auteurs met de meeste kudos