Internationaal kopen
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forumposts

verkeerde item geleve

Vandaag kreeg ik ondestaande in de bus http://www.ebay.com/itm/Chrysler-1995-Dash-Instrument-Cluster-LEBARON-GTC-CONVERTIBLE-auto-part-mopar-/361934613924?hash=item5444fbeda4%3Ag%3AdA4AAOSwWxNYwOOz&vxp=mtr&nma=true&si=VxilfwKTYepuE5alwWqd1ZIcmKM%253D...

Stel ik ben niet thuis tijdens de levering, kost een "nalevering" dan extra geld?

Er wordt aangegeven dat als ik niet thuis ben gedurende de levering ik een briefje zou moeten krijgen waarop staat dat een eventuele nalevering mogelijk is en hoe dat mogelijk is.Ik heb nu een bestelling gedaan en de kans is groot dat ik niet thuis b...

Opgelost! china luchtpost?? niet geleverd

Ik heb op 2 maart 2017 een carabiner clip besteld en betaald ter waarde van €1,17. Nu is het volgende aan de hand:Het artikel is tot nu toe niet bezorgd. Maar er zijn nog meer vreemde dingen:Mijn volglijst geeft aan: Geleverd op za, 11 mrtTrackingnum...

Avatar gebruiker door Community-lid
  • 477 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

verkoper weigert vergoeding

Hallo, ik heb via een verkoper in de us een artikel gekocht. Dit zou volgens ebay verstuurt worden via het ISP.Nu heb ik het artikel ontvangen, maar het is de verkeerde kleur. Vervolgens heb ik de verkoper een bericht gestuurt via ebay met daarin mij...

• 282 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

geld terurg, onbetaald object blijft staan

wegens niet ontvangen pakket, heeft een verkoper mij het geld van de aankoop terug gestort. alleen staat dat nu in mijn ebay als onbetaald object wat ik niet kan verwijderen.hoe dit op te lossen?

• 238 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Gewonnen bij veiling maar wil toch niet kopen

Ik heb een veiling gewonnen maar wil het artikel toch niet meer kopen hoe kan ik dat regelen??Ik heb de verkoper al 2x gemailt maar hoor niks terug.Reden waarom ik toch niet wil kopen is omdat de veiling te lang duurde en ik het artikel via een ander...

Opgelicht door UK verkoper

Ik heb een Alienware laptop gekocht van een Britse verkoper, heb 250 euro overgemaakt maar ben daarna meteen geblokkeerd. Snelle hulp zou héél fijn zijn!

• 365 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

opnieuw verzenden India

Op 20 Nov heb ik scheermesjes besteld uit India, deze had ik na 30 dagen nog niet ontvangen en de koper beloofde onieuw verzending. ik kan nergens in het ebay systeem zien dat het opnieuw verzonden is. is dat normaal?kan ik mijn feedback periode verl...

• 276 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Het is niet mogelijk om te betalen

Ik heb een boek uit Engeland gekocht. Ik wil betalen, maar dat kan niet omdat ik de melding krijg dat de koper de verzendkosten niet heeft opgegeven.Volgens de koper kan hij dat niet doen omdat hij via Global Shipping verkoopt:Because this item was s...

• 455 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Wij hebben een Nikon AF micro Nikkot 105 mm F/2.8 codenummer 361756554800 gekocht voor 299,00

Wij hebben een NIKON AF Micro Nikkot 105 mm F/2.8 codenummer 361756554800 gekocht voor 299.00 dollar inclusief verzendkosten.Post.NL wil ons nou 94,92 euro laten betalen voor het pakket. Kan dit?Als we weigerren hebben we niets maar eigenlijk willen ...