annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan zonder overleg een negatieve feedback worden verwijderd ?

Ik had een emaille broodtrommel gekocht volgens de beschrijving. Verzocht om het emaille breukvrij te verpakken.
De trommel bleek bij aankomst geen emaille maar keramiek en was bovendien op geen stukken na breukvrij verpakt met alle gevolgen van dien, diverse breuken in bodem en deksel.
Eerst met verkoper in overleg gegaan via 'anfrage zur rückgabe' omdat er geen andere mogelijkheid voor overleg te vinden was.
Verkoper vond zijn verpakking voldoende en ging niet in op feit dat de trommel van keramiek was en niet van emaille.
Uiteindelijk stelde hij nog voor dat wij DHL maar moesten inschakelen omdat het pakket verzekerd verzonden was.
Ik meldde nog, dat bij de gebruikte verpakking declareren geen optie leek en dat dit door de verzender/opdrachtgever moet gebeuren.
Verkoper stuurde mij vervolgens een voorstel dat hij een derde van de verkoopprijs wilde vergoeden (dus 11 euro) terwijl ik voor de transactie incl. verzending  50,99 heb betaald. Ik ging hier niet mee akkoord en heb uiteindelijk na geruime tijd op een reactie te hebben gewacht en dus geheel terecht , een negatieve feedback gegeven.
Nadat er van beide zijden op gereageerd is blijkt nu de gehele feedback te zijn verdwenen. Ik heb van eBay Duitsland geen bericht ontvangen dat de betreffende feedback is verwijderd, terwijl deze niet meer bij mij en niet meer bij de verkoper te zien is.  
HOE KAN DIT ???
Zo heeft een feedback geven toch geen enkele zin meer ? Ik koop vaak in o.a. Duitsland via eBay waarbij ik me laat leiden door het feedback-systeem. en meestal tot volle tevredenheid.
Ik hoop te horen of dit vaker voorkomt.
Vriendelijke groet,
Rudy Reekers. (mangeltje op eBay)
mangeltje-NL
Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0