annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoge verzendkosten vergeleken de concurrentie

Sinds kort ben ik begonnen met het verkopen op Ebay, spullen van klein tot groot.

Dit verstuur ik wereldwijd, nou loop ik tegen het probleem aan dat mijn  "Collega's" in bijvoorbeeld Frankrijk en Duitsland voor een fractie van de prijs hetzelfde product kunnen versturen.

 

Als voorbeeld heb ik op dit moment een partij Skylanders tekoop, het item kost 6 euro en is nog geen 4 CM groot, en het gewicht is rond de 50 gram, als ik dit zou willen versturen via PostNL of DHL kost dit mij rond de 11 euro naar Duitsland en Frankrijk. Is het in bijvoorbeeld Japan of de VS kost het maar liefst 23 euro.

 

Zou ik de rollen omdraaien en bestel ik hetzelfde item bij iemand in Duitsland of Frankrijk, sturen ze mij dit op voor 2,50 tot 5 euro.

Dan is voor de koper de keus snel gemaakt, ik kan hier dus niet mee concurreren omdat het item voor Nederlandse regels net 0,5CM te breed zou zijn voor de brievenbus.

Heeft iemand hier een oplossing voor of wellicht tips? ik heb al contact opgenomen met de verkopers in Duitsland en Frankrijk, hun komen weg met een paar postzegels helaas is dat hier niet zo.

Dit zorgt er dus wel voor dat het voor mij vrijwel onmogelijk is goed te verkopen op Ebay.

Dit moet anders kunnen toch? 

 

We praten over pakketjes die max 6 cm lang zijn en nog geen 4 cm breed de diepte is ook ongeveer 3.5CM.

Bericht 1 van 1
laatste antwoord
0 ANTWOORDEN 0