Geloof niet dat het probleem bij Royal Mail in Engeland ligt. Want gewone post zoals brieven en nu de kerstkaarten die ik uit Engeland krijg komen gewoon wel aan, maar die worden weer geleverd door TNT. Pakjes van Royal Mail worden volgens mij alleen geleverd door Selektvracht. Dacht eerst ook door Selektmail, maar volgens mij brengen die alleen reclame en postorders catalogussen etc... rond. Denk echt dat de fout bij Selektmail ligt. En daar moet echt wat aan gedaan worden. Dus ik zou zeggen mail of bel allemaal naar Selektvracht. Ik heb ook al gemaild, maar nog geen antwoord gehad. Maar als ze net zo vlot zijn als TNT. Had ook al naar TNT gemaild op 30/11 en kreeg vandaag pas antwoord. Lekker vlot. Nou weet ik niet of TNT hier verantwoordelijk voor is. Dat is nou het lastige met die verschillende postbezorgings bedrijven hier. Hoe kom je er achter wie dit heeft moeten afleveren bij je? In ieder geval schreef TNT dat er melding van gemaakt is bij de leidinggevende, en dat de medewerkers hier op aangesproken zullen worden. Kan inderdaad niet dat je medewerkers in je bedrijf hebt die pakjes gaan stelen.
Maar in ieder geval hier kan je een formulier invullen naar de klantenservice van Selektvracht http://www.selektvracht.nl/index.jsp?USMID=120&MID=903
Telefoon: 030-2477999
Fax: 030-2477902
E-mail: info@selektvracht.nl
Of je kan je klacht naar Royal mail mailen, wel in het Engels uiteraard. En die brengen ook je klacht over naar diegene die er voor verantwoordelijk is in Nederland. Hopelijk gaan ze er eindelijk eens goed werk van maken als er te veel klachten binnen komen deborah.warren@royalmail.com
Fijn weekend allemaal, Sandra