annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

er is absoluut iets vreemds aan de hand denk ik nu ook! Want inderdaad de 2 aangetekende verstuurde dingen uit Engeland zijn wel binnen 4 dagen gearriveerd.
Ben bang dat ik naar mijn dingen kan fluiten, of er is misschien een container zoekgeraakt??
Bericht 1371 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

kvdnberg
Community-lid
Nou ik wilde zelf niet paranoide worden maar ja, wij (mijn vriend en ik) hebben ook de laatste tijd rare ervaringen. Eerst een persoonlijk pakketje niet aangekomen, toen begon het bij play.com (die verzend vanaf Jersey), van de 5 bestelde items is er toen 1 aangekomen, waarvan 1 ook niet bij een andere geadresseerde, de tweede poging (gratis opnieuw verzonden door play) kwam er alsnog 1 niet aan en die is nu uiteindelijk met de 3e poging wel aangekomen. Ook twee pakjes vanuit de UK zelf, besteld via een handelaar op amazon.co.uk, niet aangekomen, die zijn opnieuw aangetekend verstuurd en dat kwam wel aan. Opvallend inderdaad, we hebben over de jaren heen best e.e.a besteld bij play.com met name en daar nog maar 1 keer eerder problemen mee gehad, ergens vorig jaar, de rest is altijd aangekomen....
Bericht 1372 van 1.373
laatste antwoord