annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik heb bij Selektvracht geinformeerd (ik wacht dus al bijna 2 maanden op 6/7 pakjes) en zij beweren niets te hebben voor mij, maar zij zeggen dat zij post uit engeland weer via Royal Mail Nederland krijgen. Dus Selektvracht beweert dat het aan Royal Mail ligt, Royal mail heeft een 0800 klantennummer, misschien loont het om daar te klagen!
Bericht 1361 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

yourquestion
Community-lid
Selektvracht heeft een slechte naam.

Je kan tot maximaal drie PayPal claims per jaar betaald krijgen als PayPal ze toewijst.
Je kan ze wel allemaal claimen.

Als je het geld terug wil moet je zeker claims indienen, stuur de verkopers een mailtje dat je niet anders kan.
Ontvang je alsnog dan kan je opnieuw betalen.

Selektvracht is een waardeloze instantie, men werkt met los personeel die geen enkele binding met dat bedrijf hebben en zo snel mogelijk van de pakjes af willen, vaak genoeg nemen ze dat wat al te letterlijk.

PayPal denkt trouwens helemaal niet, daar zijn zij weer beroemd me. yourquestion
Bericht 1362 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Hallo, Ik heb ook grote problemen met pakjes vanuit de UK. Ik wacht nu op 6 pakjes, al meer dan 4 weken. Verkopers zeggen 'proof of posting' te hebben. Ik heb van 1 verkoper mijn geld terug (excl de verzendkosten van 5 GBP!!) Via paypal, dus moet ik weer wat geld in leveren ook. Ik ben geneigd om voor deze 6 pakjes geschillen in te dienen, ondanks dat verkopers vriendelijk en meteen terug mailen. Beetje lullig voor hen, maar het totaal is rond de 100 euro (van die 6 objecten incl verz.kosten)
Ik heb bij 1 verkoper in UK meerdere objecten gekocht, afzonderlijk van elkaar, en deze waren binnen 3 dagen in huis, bezorgd door de TPG. Dus het probleem ligt wel degelijk bij selectvracht!! Ik weet niet waarom het ene pakketje geleverd wordt door de TPG en de andere door selectvracht, maar wat ik heb gemerkt is dat selectvracht er een zooitje van maakt. Stelen ze??X-(

Wat vinden jullie? Paypal claims indienen, ondanks 'vriendelijke' verkopers? En zo ja: denkt paypal dan niet: "dat is bizar? Zoveel claims bij 1 klant??"

Graag jullie advies! Ik word hier zo moe van...:-(
......
koevje
Photobucket
Bericht 1363 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

lillian7559
Community-lid
Ja,het ligt ook aan de nl. Bezorging grotendeels.

Ik had pas geleden 4 dingen gekocht in de UK van verschillende verkopers en niet op één dag.

Een aantal weken daarna kwam iemand in zijn eigen auto alle 4 pakjes tegelijk brengen.Die had ze lekker opgespaard want t was misschien teveel moeite om ze één voor één te brengen.
Bericht 1364 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

madenon
Community-lid
Neus even tussen andere onderwerpen hier, ik heb al meer gelezen over langzame bezorging vanuit engeland, wat vooral de schuld zou zijn van de bezorgende partij hier in NL.

Zelf heb ik op 16 juni iets van een Engelse verkoper gewonnen en per paypal direct betaald. Zaterdag vond ik een briefje in de bus; Selektvracht kwam eindelijk iets bezorgen, terwijl ik weet dat het de 17e juni netjes al verzonden is. Ik was er zaterdag niet, dus komt Selektvracht "logisch" het vrijdag weer aanbieden. Ergo; ze hebben 6 dagen nodig voor een heraanbieding. Zegt genoeg over hun gemiddelde snelheid. 😉
Bericht 1365 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

yourquestion
Community-lid
In de vakantietijd is het altijd wat slechter gesteld met de bezorging is mijn ervaring.
Ook verdwijnen er dan meer dan gemiddeld brieven en pakjes.
Dit komt doordat het vaste personeel vervangen is door hulpkrachten die mogelijkheden zien.

Heb je iets belangrijks/duurs te verzenden, neem dan aangetekend/verzekerde verzending. yourquestion
Bericht 1366 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

looking4silver
Community-lid
Dit hoeft toch niet,:^O maandagavond gewonnen en ik had het donderdag in huis uit Engeland
Bericht 1367 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik zou dolblij zijn met 1,5 week wachten, maar nu wacht ik al minimaal 5 weken
Bericht 1368 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

lillian7559
Community-lid
Ik heb prima ervaringen met pakketjes uit de UK.

Komt altijd aan maar geef het wel 1 á 1,5 week.
Bericht 1369 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

kvdnberg
Community-lid
Nou dat denk ik niet, want dit loopt al een tijdje, het is bij ons al begonnen in april! Ik ben er nu ook huiverig voor geworden, en ik heb dus ook voor een amerikaanse zending verzekering laten toevoegen, ondanks dat ik met usps spullen nooit problemen heb gehad.
Bericht 1370 van 1.373
laatste antwoord