annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik had laatst, buiten ebay om, iets uit the UK laten komen, daar op de post, 4 dagen later hier binnen.
Bericht 1351 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

yourquestion
Community-lid
Selekt.. het woord zegt het al, uw pakje wordt geselekteerd. yourquestion
Bericht 1352 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik voel met je mee!! Ik zit dus in precies dezelfde situatie. En er zijn 3 ebay-verkopers die zelfs een replacement hebben gestuurd en zelfs die zijn niet aangekomen. Dat is toch echt te belachelijk voor woorden. Maar hoe kunnen we deze zaak aanpakken? Heb jij ideeen? Volgens RM kunnen ze niets meer voor ons als ontvangers doen, omdat de verzender verantwoordelijk is.
Ik voel me met name bestolen door RM, Selektvracht of Selektmail. Dit trio staat me niet aan!!!!!!! Alles wat via TPG signed for service is verstuurd is namelijk binnen 3 dagen bij mij aangekomen vanuit UK.
Bericht 1353 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

#17
Je staat niet alleen, ik wil wel samen met jou aandringen. Ik weet niet hoe, maar het gaat de verkeerde kant op, op deze manier.
Er is echt iets aan de hand. Ik ben om en nabij de 100,- euro kwijt (bij Paypal hoef ik ook al niet aan te kloppen, omdat zij maar 3 claims/jaar behandelen)
Ik voel me bestolen door TPG, Selektvracht en door Paypal!!X-(
......
koevje
Photobucket
Bericht 1354 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik mis inmiddels 10 pakjes uit de UK! Navraag bij RM en Selektmail en Selektvracht leveren niets op. Je staat maw dus machteloos!
Er is echt iets aan de hand met de post uit Engeland, kan toch bijna niet anders?????
Bericht 1355 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

kamplaats
Community-lid
Ja, ik ben ook "bestolen". Ik mis nu al 5 pakjes uit UK,
begonnen in Mei (tussendoor wel 2 pakjes ontvangen, binnen 1 week )Heb inmiddels door toeval contact met iemand die eveneens is bestolen. Brief aan TPG, mondelinge reactie, geen resultaat. Mail naar RM-Nederland nog niets gehoord. M.i. moet er bij TPG meer
worden aangedrongen op recherche. Alleen bereik ik niets.
Bericht 1356 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Nog steeds geen pakketjes!!
Waar kan ik mijn beklag doen?
......
koevje
Photobucket
Bericht 1357 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

yourquestion
Community-lid

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

#11
3 claims?? Dat is toch ongelooflijk!! Denk je veilig te zijn, word je nog genaaid! Is het niet door Ebay, dan dus door Paypal. Mijn haren staan recht over eindX-(

Waar kan ik dat terug vinden, van die 3 claims maximaal?

Dus ik kan fluiten naar mijn poen en naar mijn objecten?

Weten jullie waarom het ene pakketje door TPG post wordt bezorgd en het andere door Selektvracht?

Ik ben in staat om Ebay en Paypal door het raam te smijten. Ik ben echt ontzettend boos!
......
koevje
Photobucket
Bericht 1359 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

yourquestion
Community-lid
Je kan altijd bellen, maar pakjes van zes weken geleden, daar hebben ze vast nog nooit van gehoord. yourquestion
Bericht 1360 van 1.373
laatste antwoord