annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

Die ja.
Bericht 1261 van 1.373
laatste antwoord

Oh die. yourquestion
Bericht 1262 van 1.373
laatste antwoord

Ik bedoel die andere broer
Bericht 1263 van 1.373
laatste antwoord

Tukje was niet mijn broer. yourquestion
Bericht 1264 van 1.373
laatste antwoord

Waar is die knappe broer van je heen? :^O
Bericht 1265 van 1.373
laatste antwoord

Daar heb je het antwoord.
Treurige zaak. yourquestion
Bericht 1266 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb alles uit de UK tot nu toe binnen 4 werkdagen thuis gehad. Toch wel heel bizar dat er verschil in regio is, qua bezorgingskwaliteit.

In mijn regio wordt het niet uitgevoerd door Selekt trouwens.
Bericht 1267 van 1.373
laatste antwoord

Ik wacht al ruim 6 maanden op een enveloppe uit Engeland, enkele keren getelefoneerd naar zowel RM in Rijswijk en ook naar Selektvracht. Wat kan ik nu het beste doen. Het geld heb ik netjes teruggehad van de verkoper, maar mijn spulletjes heb ik niet! Mocht het ooit nog binnenkomen dan betaal ik de verkoper wederom.

Soms duurt het zo lang met spullen uit Engeland en dat is vervelend. Nu wacht ik ook al weer ruim 1,5 week op een paar ceedees. Mijn ervaring is ook dat alle andere landen vele malen sneller zijn, ook al zijn ze veel verder qua afstand.

Hier moet toch iets tegen te doen zijn. Is er nergens een instantie waar alle gedupeerden hun beklag kunnen doen, want ik heb sterk de indruk dat de individuele consument erg gedupeerd wordt en waarschijnlijk niet serieus genomen.
Bericht 1268 van 1.373
laatste antwoord

Soms komen ze toch wel aan, vandaag weer 2 pakjes uit UK gekregen.
Het zal inderdaad wel met het rayon en/of de bezorger te maken hebben.
Bericht 1269 van 1.373
laatste antwoord

Ja dat pakje kan goed bij de postbode thuis liggen,ik ben er achter gekomen dat hier in Eindhoven de post uitbesteed wordt,eerst was het de ERGON die de pakjes bezorgt en nou nou daar werkt me wat nou ja werken!die krijgen gewoon hun salaris of ze nu een pakje bezorgen of 10 en niemand heeft daar zin om ook maar iets te doen
Ik was zelf 6 pakjes kwijt en heb naar de ERGON gemailt
ze zijn er snel mee op gehouden,ik hoorde van een jongen die daar gewerkt heeft,datdaar wat rondliep niet te vertrouwen,een van die gasten die wel een keer een pakje kwam brengen zei tegen mij, dat hij strond ziek werd van de UPC met die kastjes die hij moest bezorgen ik flikker
ze weg zei hij!nu zoekt de Post weer andere luitjes die rondbrengen voor 1,20 per pakje,en je weet zo nooit of iemand te vertrouwen is,en wij maar betalen ba ba
Bericht 1270 van 1.373
laatste antwoord