Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 14-12-2006 18:58
Ik zit ook al een hele tijd te wachten op CD vanuit Engeland. 1 bestelling bij Townsend Record, ze hebben nu al 3 maal een Cd opgestuurd op 2 Oktober, 27 Oktober en nu weer een exemplaar op 4 December. Heb ook 3 Cd's by Play.com besteld die zijn verstuurd op 27 November, maar niks ervan is aangekomen. Ze zijn vanuit Engeland verstuurd door Royal Mail. Heb ondertussen van hier in dit forum wel begrepen dat dat hier bezorgt word door Selektvracht of Selektmail. Maar volgens mij is dat hetzelfde. Heb ook al naar Royal Mail gemaild, en kreeg een mailtje terug dat er problemen zijn in Rotterdam en regio. Ik woon inderdaad niet ver van Rotterdam vandaan. Maar ik bedoel het is toch niet normaal dat ze de pakketjes maar brengen wanneer ze zin hebben? Of helemaal niet. Ja gaat bijna denken dat het personeel wat daar werkt het gewoon achter over drukt. Heb vaker Cd's besteld in het verleden bij Townsend en Play. Maar heb nog nooit problemen gehad. Dit is de 1e keer. Hoop echt dat het allemaal nog in orde komt, en dat ze ooit nog eens hier bezorgd worden. Groetjes, Sandra