annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

25 januari een nieuw boek besteld bij http://www.bookdepository.co.uk (gevonden via http://nl.bookbutler.com ; bye bye Amazon).

Ben benieuwd of en wanneer het wordt bezorgd.
Bericht 1241 van 1.373
laatste antwoord

15 dagen nadat de DVD in de UK op de bus was gedaan, had ik hem ontvangen. Het opmerkelijkste was dat het samen met folders die helemaal niets met de DVD te maken hadden bezorgd was. In de avond nog wel. Het was zelfs allemaal aan elkaar gebonden met een dikke elastiek. Ook al wordt er bij bezorging vanuit de UK gebruik gemaakt van Air Mail, toch vind ik het raar dat het pakje er zo lang over heeft gedaan. Mijn pakketje uit Frankrijk had ik al binnen 3 dagen en dat was gewoon via de standaard bezorging.
Bericht 1242 van 1.373
laatste antwoord

En dat na het afgelopen WK voetbal!
Bericht 1243 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb nooit problemen met aankopen in U.K, ik woon in Portugal en meestal is het er binnen een week.
Bericht 1244 van 1.373
laatste antwoord

Royal Mail verstuurt alleen pakketen tot 2 kilo.
Met Airmail en Surface mail ook boeken tot 5 kilo.
Engelse verkopers met zware pakketen moet zelf een andere koerier zoeken.
Dat maakt het voor ons nog duurder.
Bericht 1245 van 1.373
laatste antwoord

Wel, mijn vraag is deels beantwoord, ik had de vorige pagina's niet gezien ...

Het ellendige van dit forum (en daar is Ebay wel uniek in !) is dat je niets kan editen of verwijderen.

Maar goed, heeft iemand betrouwbare, actuele, en enigszins kwantitatieve informatie t.a.v. mijn bovenstaande vraag ?
Bericht 1246 van 1.373
laatste antwoord

CITAAT: "Geloof niet dat het probleem bij Royal Mail in Engeland ligt. Want gewone post zoals brieven en nu de kerstkaarten die ik uit Engeland krijg komen gewoon wel aan, maar die worden weer geleverd door TNT. Pakjes van Royal Mail worden volgens mij alleen geleverd door Selektvracht."

WEET iemand of alle (?) post van Royal Mail via Selektvracht, en niet via TNT Post, bezorgd wordt ?

Bezorging uit het UK is de laatste tijd nogal traag, behalve als je Airsure kiest, maar dat kost zo'n 4,5 GBP extra.
Bericht 1247 van 1.373
laatste antwoord

Ik heb inderdaad vorig jaar een periode gehad waarin 2-3 pakketjes uit Engeland nooit zijn aangekomen, verder gaat het de laatste tijd allemaal prima.

Bij mij lijkt het volstrekt willekeurig of pakketjes met TNT Post of Selektvracht bezorgd worden. Ik vind het nogal vervelend, want TNT biedt nog de mogelijkheid om het pakketje op het postkantoor op te halen, met Selektvracht moet ik net mazzel hebben dat ik of een van mijn buren thuis zijn, want na 4 aanbiedpogingen gaat het pakketje gewoon hup, terug naar de afzender!
Bericht 1248 van 1.373
laatste antwoord

:^O
Bericht 1249 van 1.373
laatste antwoord

A man worked in a post office. His job was to process all mail that had illegible addresses. One day a letter came to his desk, addressed in a shaky handwriting to God. He thought, “I better open this one and see what it’s all about.” So he opened it and it read:
“Dear God, I am an 83 year old widow living on a very small pension. Yesterday someone stole my purse. It had a hundred dollars in it which was all the money I had until my next pension check.” “Next Sunday is Easter, and I had invited two of my friends over for dinner. Without that money, I have nothing to buy food with.” “I have no family to turn to, and you are my only hope. Can you please help me?”
The postal worker was touched, and went around showing the letter to all the others. Each of them dug into his wallet and came up with a few dollars. By the time he made the rounds, he had collected 96 dollars, which they put into an envelope and sent over to her. The rest of the day, all the workers felt a warm glow thinking of the nice thing they had done.
Easter came and went, and a few days later came another letter from the old lady to God. All the workers gathered around while the letter was opened. It read, “Dear God, How can I ever thank you enough for what you did for me?” “Because of your generosity, I was able to fix a lovely dinner for my friends. We had a very nice day, and I told my friends of your wonderful gift. “ “By the way, there was 4 dollars missing. It was no doubt those thieving bastards at the post office.”
Bericht 1250 van 1.373
laatste antwoord