annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik vind het nu wel opvallend worden, maar ik wacht op een stuk of 6 pakjes/brieven uit Engeland, waarvan de oudste verstuurd op 12 juni en ik heb nog helemaal NIETS ontvangen.
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
Bericht 1373 van 1.373
laatste antwoord
1.372 ANTWOORDEN 1.372

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

De bezorging zullen ze (RM-NL) waarschijnlijk aanbesteden waarbij de goedkoopste partij mag bezorgen. Het gaat volgens mij allemaal om standard (2nd class) mail.

Priority, aangetekend, track trace zendingen komen voor zover ik weet wel gewoon aan. Of niet?
Bericht 1331 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Ik heb de persoon ook een mail gestuurd, met ongeveer dezelfde strekking. Van Royal mail zelf heb ik tot op heden nooit iets gehoord.
Royal mail bepaald (zover ik heb kunnen nagaan) wie er binnen Nederland levert/bezorgd. Dus mijn vraag (ergens hier in dit staartje) hoe het komt dat de ene keer TPG post en de andere keer selektvracht bezorgd vanuit de UK, is gedeeltelijk beantwoord (door mijn surfpraktijken op het net).
Kost me een hoop tijd, maar ik wil weten hoe het zit!
......
koevje
Photobucket
Bericht 1332 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Stuur je klacht naar allan.leighton@royalmail.com

Ik heb dat ook gedaan (zie onder). Het is het emailadres van de voorzitter van de Raad van Bestuur van Royal Mail (hoofdhotemetoot). Je komt dan in een wat hogere laag te zitten met je klacht dan de klantenservice. Ik kreeg binnen 12 uur al een reactie (niet van Leighton zelf, maar goed, wie had dat verwacht). Geef concrete info door (type zending, wanneer verzonden, airmail of 2nd class etc.)

Het onderstaande mailtje verstuurde ik:

"Very unreliable service through RM Netherlands

"Dear Sir,


Hereby I would like to inform you that customers in The Netherlands receiving mail from the UK through your subsidiary in The Netherlands (http://rm-nl.nl) are extremely dissatisfied by their services.

Some parcels and smaller mail items have been lost since May. We do not live in Botswana but next to you. I understand that formally the sender must make a complaint.

But since this problem has become epidemic I urge you to investigate this matter thoroughly in which Royal Mail is involved.

Thank you very much in advance.


Kind regards,
....... "

-------------------------------------------------------
Antwoord:


"Dear Mr ...,


Thank you for your recent letter to Royal Mail Headquarters. I have been
asked to investigate and provide a reply.

I am sorry to hear that you are extremely dissatisfied with the service of
mail from the UK to the Netherlands. To help me with my investigations
please could you e-mail me the following information?

How long has this been happening: dates from please

Have any items been sent from the UK to the Netherlands in our registered
stream i.e. by our International Signed For service or our Airsure Service.
If so can you supply me with the 13 digit barcodes.

Do the losses occur for letter items

Are the parcels over 2kg

Do the items contain money

Please can you also supply me with your contact details for my records

Also if you can think of any more details to help me investigate this
matter

Many thanks for your time in advance

Regards

.........
Assistant to the Board
Customer Service Directors Office
148 Old Street
London
EC1V 9HQ
Postline 5831 7191
STD 020 7250 2888

------------------------
Bericht 1333 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

#35
Ik ontvang zowel van TPG als van Selektvracht... Dus dat verhaal van die postcodes gaat niet geheel op.
Alleen Selektvracht blijft in gebreke. TPG bezorgd binnen 5 werkdagen vanuit de UK, selektvracht duurt maanden (lees ook even mijn andere stuk). Vorige week werden er 11 pakketten afgegeven bij mij, met een datum ergens in maart (moet ik even teruglezen, weet ik niet zeker). Er is iets goed mis!!
......
koevje
Photobucket
Bericht 1334 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

erics8576
Community-lid
Ik heb ook sinds vorige week mijn klachten bij RM Nederland neergelegd en werd netjes te woord gestaan door een medewerkster die , waarschijnlijk net als alle andere klachten , er een dossier van zou maken en zou doorspelen aan haar baas.
Er werd mij toen ook verteld met de sortering op de postcodes etc. etc. maar mijn adresgegevens zijn gewoon correct.
Daarbij kreeg ik ook de mededeling dat de pakjes die zij niet konden sorteren retour afzender gingen , maar van alle verkopers heb ik niets daarover vernomen ,dus waar zouden dan al die buspakjes blijven?
Ik zie dan ook in dat waarschijnlijk alleen de media er iets mee kan doen om er druk op uit te oefenen voorzover.
Bericht 1335 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Net een bestelling binnen. Zaterdag besteld. Gewone envelop met engelse postzegels zat in een plastcje met een sticker RM Rijswijk port betaald erop. Lijkt er dus op dat RM in Rijswijk de boel verwerkt en een deel via TPG laat bezorgen.
Bericht 1336 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Heb mijn klacht gemeld bij de RM. Kreeg als reactie terug dat ze niets voor me konden doen. Tja, had niet anders verwacht. Maar ik hoop dat als de klachten massaal binnenstromen er actie wordt ondernomen!!!
Bericht 1337 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

Eric, wat jij schrijft is wel héél ernstig.

Gisteren heb ik contact gehad met RM Netherlands. Zij handelen (een deel van de) poststukken die met Royal Mail vanuit de UK zijn verzonden af.

Wat ik uit het verhaal van de vriendelijke medewerkster begreep is dat de post die bij RM-nl aankomst afhankelijk van het postcodegebied wordt bezorgd door TPG Post óf Selektvracht. Misschien zijn ook nog andere partijen in het spel; dat weet ik niet zeker. Ik gaf mijn postcode én huisnummer door. Daarmee kon ze zien dat ik in mei twee zendingen via hen had ontvangen. In elk geval is daar dus een aanknopingspunt. Deze twee zendingen heb ik destijds ook tijdig ontvangen, maar dat waren barcodezendingen. Die zijn beter te volgen in het distributieproces.

Bij RM.nl komen veel meer klachten binnen en ze inventariseren momenteel alle klachten. Je kan deze doorsturen naar het onderstaande emailadres. Vergeet niet je huisadres te vermelden. Ik hoop dat er wat schot in komt als iedereen dat even doet.


http://www.rm-nl.nl/
telefoon 0800- 766 5000
service@rm-nl.nl
Bericht 1338 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

erics8576
Community-lid
Hallo , ik heb sinds afgelopen halfjaar ook geen buspakjes uit de U.K. meer gekregen . Het gaat hierbij om notabene 6 zendingen die vanaf 28 Mei en latere data's van 5 verschillende verkopers verstuurd zijn.
Gelukkig heb ik bij 4 verkopers inmiddels mijn geld terug gekregen uit beleefdheid , maar het lijkt me duidelijk dat hier iets goed fout aan de hand is waar dat ook mag zijn.
Het probleem is ook dat deze zendingen niet te traceren zijn omdat er geen barcode op zit , dus bij navraag bij diverse instanties krijg je nul op rekest.
Ik zie nu duidelijk dat ik niet de enige gedupeerde ben!
Bericht 1339 van 1.373
laatste antwoord

wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??

als er iemand contacten heeft met de media, dan zou ik dit ook graag willen aankaarten!!
Bericht 1340 van 1.373
laatste antwoord