wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 12-07-2006 21:36
Tijdje geleden ook via amazon.uk een boek gekocht en die is ook nooit aangekomen. Begin me wel zorgen te maken, want 6 dingen is niet weinig. Kan geen toeval zijn. Wie o wie herkent dit op dit moment ook?
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-08-2006 00:49
Priority, aangetekend, track trace zendingen komen voor zover ik weet wel gewoon aan. Of niet?
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 18-08-2006 00:21
Royal mail bepaald (zover ik heb kunnen nagaan) wie er binnen Nederland levert/bezorgd. Dus mijn vraag (ergens hier in dit staartje) hoe het komt dat de ene keer TPG post en de andere keer selektvracht bezorgd vanuit de UK, is gedeeltelijk beantwoord (door mijn surfpraktijken op het net).
Kost me een hoop tijd, maar ik wil weten hoe het zit!
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-08-2006 21:45
Ik heb dat ook gedaan (zie onder). Het is het emailadres van de voorzitter van de Raad van Bestuur van Royal Mail (hoofdhotemetoot). Je komt dan in een wat hogere laag te zitten met je klacht dan de klantenservice. Ik kreeg binnen 12 uur al een reactie (niet van Leighton zelf, maar goed, wie had dat verwacht). Geef concrete info door (type zending, wanneer verzonden, airmail of 2nd class etc.)
Het onderstaande mailtje verstuurde ik:
"Very unreliable service through RM Netherlands
"Dear Sir,
Hereby I would like to inform you that customers in The Netherlands receiving mail from the UK through your subsidiary in The Netherlands (http://rm-nl.nl) are extremely dissatisfied by their services.
Some parcels and smaller mail items have been lost since May. We do not live in Botswana but next to you. I understand that formally the sender must make a complaint.
But since this problem has become epidemic I urge you to investigate this matter thoroughly in which Royal Mail is involved.
Thank you very much in advance.
Kind regards,
....... "
-------------------------------------------------------
Antwoord:
"Dear Mr ...,
Thank you for your recent letter to Royal Mail Headquarters. I have been
asked to investigate and provide a reply.
I am sorry to hear that you are extremely dissatisfied with the service of
mail from the UK to the Netherlands. To help me with my investigations
please could you e-mail me the following information?
How long has this been happening: dates from please
Have any items been sent from the UK to the Netherlands in our registered
stream i.e. by our International Signed For service or our Airsure Service.
If so can you supply me with the 13 digit barcodes.
Do the losses occur for letter items
Are the parcels over 2kg
Do the items contain money
Please can you also supply me with your contact details for my records
Also if you can think of any more details to help me investigate this
matter
Many thanks for your time in advance
Regards
.........
Assistant to the Board
Customer Service Directors Office
148 Old Street
London
EC1V 9HQ
Postline 5831 7191
STD 020 7250 2888
------------------------
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-08-2006 18:58
Ik ontvang zowel van TPG als van Selektvracht... Dus dat verhaal van die postcodes gaat niet geheel op.
Alleen Selektvracht blijft in gebreke. TPG bezorgd binnen 5 werkdagen vanuit de UK, selektvracht duurt maanden (lees ook even mijn andere stuk). Vorige week werden er 11 pakketten afgegeven bij mij, met een datum ergens in maart (moet ik even teruglezen, weet ik niet zeker). Er is iets goed mis!!
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-08-2006 18:24
Er werd mij toen ook verteld met de sortering op de postcodes etc. etc. maar mijn adresgegevens zijn gewoon correct.
Daarbij kreeg ik ook de mededeling dat de pakjes die zij niet konden sorteren retour afzender gingen , maar van alle verkopers heb ik niets daarover vernomen ,dus waar zouden dan al die buspakjes blijven?
Ik zie dan ook in dat waarschijnlijk alleen de media er iets mee kan doen om er druk op uit te oefenen voorzover.
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-08-2006 18:16
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-08-2006 09:58
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 17-08-2006 05:00
Gisteren heb ik contact gehad met RM Netherlands. Zij handelen (een deel van de) poststukken die met Royal Mail vanuit de UK zijn verzonden af.
Wat ik uit het verhaal van de vriendelijke medewerkster begreep is dat de post die bij RM-nl aankomst afhankelijk van het postcodegebied wordt bezorgd door TPG Post óf Selektvracht. Misschien zijn ook nog andere partijen in het spel; dat weet ik niet zeker. Ik gaf mijn postcode én huisnummer door. Daarmee kon ze zien dat ik in mei twee zendingen via hen had ontvangen. In elk geval is daar dus een aanknopingspunt. Deze twee zendingen heb ik destijds ook tijdig ontvangen, maar dat waren barcodezendingen. Die zijn beter te volgen in het distributieproces.
Bij RM.nl komen veel meer klachten binnen en ze inventariseren momenteel alle klachten. Je kan deze doorsturen naar het onderstaande emailadres. Vergeet niet je huisadres te vermelden. Ik hoop dat er wat schot in komt als iedereen dat even doet.
http://www.rm-nl.nl/
telefoon 0800- 766 5000
service@rm-nl.nl
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 16-08-2006 17:00
Gelukkig heb ik bij 4 verkopers inmiddels mijn geld terug gekregen uit beleefdheid , maar het lijkt me duidelijk dat hier iets goed fout aan de hand is waar dat ook mag zijn.
Het probleem is ook dat deze zendingen niet te traceren zijn omdat er geen barcode op zit , dus bij navraag bij diverse instanties krijg je nul op rekest.
Ik zie nu duidelijk dat ik niet de enige gedupeerde ben!
wie heeft ook problemen met pakjes uit Engeland??
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 16-08-2006 15:02
