annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

mattievalk
Community-lid
Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Wat zijn dat toch voor spullen, waar je geen dag langer meer zonder kunt leven?
Bericht 891 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

smurf_eg
Community-lid
Ik heb die 3S nummer al wel, maar is nog niet geactiveerd helaas :S Ik woon zelf ook omgeving R'Dam en zit er serieus aan te denken om hem op te halen, maar ik weet absoluut niet wat mij te wachten staat enzo.
Bericht 892 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

g3n1x
Community-lid
heb je al een 3s nummer dat al geactiveerd is door tnt waarbij je dus op tracktrace.nl kan zien waar het is. Als dat al werkt is die morgen/overmorgen in huis dat laatste stuk gaat heel snel bij tnt (bij mij was die 6 uur na vertrek uit A'dam in huis (bij R'dam woon ik)
Bericht 893 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

karloe2004
Community-lid
1 ding: geduld

Door de lage dollar kopen we als "idioten" in de us of a, wat voor gevolgen zou dat voor "de post" en "de douane" hebben??????
Image hosted by Photobucket.com Wees Optimist, Pessimisme helpt ook niet.

Image hosted by Photobucket.com Wees Optimist, Pessimisme helpt ook niet.
Bericht 894 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

smurf_eg
Community-lid
Nou heb ik eigenlijk nog een vraag:

Nu mijn pakketje bij TNT ligt en daar wordt verwerkt, wat dus een week kon duren. Betekend nu dus ook automatisch dat mijn pakje "onderschept" is en ik hier automatisch btw moet betalen. Of kan ik beter die lui met rust laten en wachten? Heb vandaag namelijk gebeld om te vragen of mijn pake in NL was en dit was dus het geval.
Bericht 895 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

smurf_eg
Community-lid
Owh dat is wel beter dan. Ik ga morgen even bellen en hopelijk kan ik hem gewoon ophalen.
Bericht 896 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

g3n1x
Community-lid
ja het is mogelijk om het op te halen
dan moet je wel heel zeker weten dat het pakketje in amsterdam is bij de douane

je moet dan wel even tnt inklaringen bellen, dan leggen die het apart (tenminste, als het goed is tnt inklaringen)
Bericht 897 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

smurf_eg
Community-lid
Zoiets had ik dus ook al van TNT vernomen. Voor mij voor de volgende keren geen usps meer. Maar nu vraag ik me af, omdat dat ding zo lang bij TNT gaat liggen betekend dit dan ook automatisch dat ik er een naheffing op krijg of is de verwerkingstermijn van de TNT zo lang? Heb niet zo heel lang geleden iets via ups laten binnen komen en dat had ik in een week tijd.

Is er geen mogelijkheid om dat ding eventueel op te halen?
Bericht 898 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

chielmontagne
Community-lid
@smurf: ga er maar van uit dat je pakket pas midden/eind volgende week bezorgd wordt.
Ik heb er nl. eentje onderweg die sinds 4 april bij inklaringen ligt en als het goed is morgen of donderdag bezorgd wordt.
TNT inklaringen is schandalig langzaam en dit is zo'n beetje de standaard termijn (momenteel nog iets langer dan normaal door de lage dollarkoers).
Bericht 899 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Mijn pakketje uit USA is sinds 28 maart bij TNT inklaringen. Ik ben gebeld en moest paypal afschrift faxen. Ik heb fax ontvangst bevestiging in mn hand en toch beweerd en dat mn fax niet is aangekomen ! Na het nummer hier op het forum gepost, gebeld te hebben krijg ik een meneer aan de lijn die zegt meneer uw fax ligt al dagen hier, er staat alleen niet bij T.A.V
Één of andere smeerlap heeft dus blad 1 waar wel op staat ter attentie van wie gewoon in de prullebak gegooit. Nu is mij net verzekerd dat alles vandaag nog word afgehandeld, en pakket morgen verzonden word !! Ik ben benieuwd !!
Bericht 900 van 1.072
laatste antwoord