annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

mattievalk
Community-lid
Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

smurf_eg
Community-lid
Die ene is niet meer doorgegaan na overleg met de verkoper. De andere is nog aant wachten tot het verrekend kan worden door paypal. Is voor een maatje van mij. Die van mij was al voltooid en dus al verzonden.

@g3n1x: Als het een beetje meezit heb ik hem morgen met tnt binnen en wordt het daarna pas verwerkt op die site van hun?

ga denk ik morgen zowiezo maar is bellen met TNT
Bericht 901 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

slaapmarkt
Community-lid
@Smurf: wat moet je binnen een maand met 3 Eifoons?

En heb je die andere twee al ontvangen?

het Nederlandse vingertje van het eBay-Café

het Nederlandse vingertje

Bericht 902 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

g3n1x
Community-lid
nee

usps is vaak beetje apart met updaten
als je geluk hebt, doen ze het wel
maar waarschijnlijk krijg je van usps pas een update als het pakketje is binnengekomen
zo was bij mij wel het geval
alles (douane in, douane uit, distributie etc) gebeurde ineens allemaal op 1 dag, omdat ze te langzaam waren met bijwerken.

je kan wel tnt post bellen, en dan vragen voor een 3s nummer. als het pakket in nl is, hebben hun al zo'n nummer gegenereerd en dat wordt geactiveerd als het uit de douane komt

succes
Bericht 903 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

smurf_eg
Community-lid
bij mij stond er dus 3-5 werkdagen. Alles ging eigenlijk goed tot hij dus nu in Nederland is aangekomen. Tenminste daar ga ik vanuit. Nu weet ik dat TNT niks doet int weekend.. Dus mag ik er van uit gaan dat er morgen welweer een update zal komen?
Bericht 904 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

g3n1x
Community-lid
dit had ik ook
heb ook rondgebeld, alleen moest dus blijkbaar daardoor gaan betalen 😛

je moet gewoon afwachten, op de dag van afleveren wordt het waarschijnlijk pas weer bijgewerkt.
je moet er rekening mee houden, dat het pakketje 1 of 2 dagen erna pas wordt gemeld dat het er is (mijn pakketje was pas na 3 dagen aangemeld bij de douane/tnt post

gewoon afwachten, ligt eraan wat het is
als het een ipod is bijv, dan kan douane 5 dagen duren, en dan wordt hij pas doorgestuurd
bij mij duurde het precies 2 weken voordat het binnen was ipv de 5-7 werkdagen die er stond
Bericht 905 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

smurf_eg
Community-lid
Ik heb vorige week iets gekocht via ebay vanuit Amerika. Nu ging eigenlijk alles goed iedere dag een nieuwe update.

Label/Receipt Number: EC93 4883 993U S
Detailed Results:

International Dispatch, April 11, 2008, 9:56 am, JOHN F. KENNEDY APT/NEW YORK
Processed, April 11, 2008, 9:55 am, JAMAICA, NY 11499
Processed, April 10, 2008, 3:26 pm, LEHIGH VALLEY, PA 18002
Acceptance, April 10, 2008, 11:57 am, ALLENTOWN, PA 18101
Electronic Shipping Info Received, April 09, 2008


Dit heb ik tot nu toe.. Dus om 9.56 AM is die uit Amerika vertrokken en mag hopen dat ie nu wel in Nederland is. Maar waarom is er dan nog niks geupdate dat ie in Nederland is gearriveerd? Kan dit komen doordat het hier in het weekend valt en TNT niks in het weekend & maandag bezorgt?

Ik hoop dat hier iemand zit die mij meer kan vertellen en waar ik eventueel heen kan bellen.

Mijn dank is groot.
Bericht 906 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

karloe2004
Community-lid
#164 Ja, dat kan, en verder Geduld
minimaal een week of 3
Image hosted by Photobucket.com Wees Optimist, Pessimisme helpt ook niet.

Image hosted by Photobucket.com Wees Optimist, Pessimisme helpt ook niet.
Bericht 907 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

123knny
Community-lid
Ik heb dus schoenen gekocht via een verkoper uit de USA.
Deze heeft mijn schoenen zaterdag meegegeven aan de USPS en hij zegt dat hij nog niet meteen een tracknr krijgt en dat dat pas later wordt toegekend aan het pakketje.

Iemand die weet hoe dit zit? Ik wil weten waar mijn pakketje is op dit moment
Bericht 908 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

m-steenwinkel-2008
Community-lid
Ik vind het allemaal maar lekker vaag bij de douane, tis toch allemaal niet zo moeilijk om dat gewoon binnen een dag of twee te regelen, want ja..als je eenmaal achter loopt wordt het steeds meer en dat gebeurd niet...dus ze zijn gewoon laxs

Ik heb een jas gekocht in US en volgens mij gaat ut allemaal wel goed, hopelijk geen taxs...:P

Bullet Into Foreign Customs, April 07, 2008, 2:21 pm, NETHERLANDS
Bullet Arrived Abroad, April 07, 2008, 2:21 pm, NETHERLANDS
Bullet International Dispatch, April 04, 2008, 9:50 pm, O'HARE APT/CHICAGO
Bullet Electronic Shipping Info Received, April 03, 2008
Bullet Acceptance, April 03, 2008, 4:26 pm, EXCELSIOR, MN 55331

Dit klopt allemaal, heb vandaag ff de douane en TNT gebeld. De douane vertelde mij dat zij geen opslagplaats hebben en dat het altijd vanuit USPS naar TNT gaat en dat hun het daar opnemen. TNT geeft het dan op bij de douane en betalen dat dan aan de douane.
Zodra dat is gebeurd verzenden ze het naar jouw huis en moet je het contant betalen.
Volgens de TNT (Vandaag) heb ik mijn pakketje volgende week, rond einde van de week binnen

Veel succes allemaal

Groetjes
Bericht 909 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

slaapmarkt
Community-lid
En hier is weer een winkel gesloten, maar dat maakt jou niet uit. :O

het Nederlandse vingertje van het eBay-Café

het Nederlandse vingertje

Bericht 910 van 1.072
laatste antwoord