annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

terugbetaling beloofd, maar wordt niet gedaan

een tijdje terug heb ik een led lamp besteld met afstandsbediening

ik had hiervan de 10 Watt led besteld ipv de zwakke 3 Watt, maar wel de 3 watt gekregen.

ik heb de verkoper een neutrale feedback hiervoor gegeven met de opmerking van hierboven.

De verkoper beantwoordde:

"so sorry for that,we will improve the quality of product,we will refund to you"

 

op mijn feedback.

de verkoper heeft dit nu ineens gewijzigd naar terugsturen, maar dit overstijgt de kosten van de led lamp.

weet iemand raad?

Bericht 6 van 6
laatste antwoord
5 ANTWOORDEN 5

terugbetaling beloofd, maar wordt niet gedaan

Paypal betaalt die retourkosten toch?

 

 

Oeps, zie nu dat dit een erg oud topic is....

Bericht 1 van 6
laatste antwoord

terugbetaling beloofd, maar wordt niet gedaan

ik heb eens wel gehad dat ze een link sturen om de feedback te resetten en dan toch nog tot een onderlinge goede oplossing komen.

Bericht 2 van 6
laatste antwoord

terugbetaling beloofd, maar wordt niet gedaan

Nooit een neutrale of negatieve fb geven,voordat je de verkoper gemaild hebt over zijn fout.

Als de verkoper  geen ander product opstuurt,heb je nog tijd om een claim in te dienen bij paypal.

Bij Chinese verkopers barst het van negatieve beoordelingen,maar dan gaat het zelfs om een dingetje van 1 euro

gratis verzending.Vaak verdwijnen spullen ook.

 

Voor beginnende verkopers is een neg fb ernstig ,kijk dus uit met feedback geven,de verkopers kunnen je blokkeren.

Als je met de verkoper mailt(ook bij Chinese)moet je beleefd blijven,zo heb ik wel geld terug ontvangen.

(Wel even contact houden en weer mailen)

Bericht 3 van 6
laatste antwoord

terugbetaling beloofd, maar wordt niet gedaan

ik heb een paypal geschil aangemaakt en de verkoper zegt dat ik het moet terugsturen, alleen de kosten overstijgen de koopprijs. dus niet rendabel. ik vraag me af hoeveel gewicht er aan zo'n uitspraak via het feedbacksysteem hangt?
Bericht 4 van 6
laatste antwoord

terugbetaling beloofd, maar wordt niet gedaan

Gewoon een klacht proberen in te dienen Bij Ebay dat het gekregen product af wijkt van wat je besteld hebt.
Bericht 5 van 6
laatste antwoord