annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

dat snapt hij ook wel

alleen maak je de kans kleiner dat je eruit gepikt wordt, omdat je zo veel haast heb
dat zal bij mij de fout ook zijn geweest, dat ik dingen ging vragen en mn tracking number heb opgegeven . . .
Bericht 881 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

TNT ambtenaar?
De post is al lang geen overheidsbedrijf meer.

Overigens, je kunt een aanslag voor invoerrechten en BTW niet voorkomen door er geen vragen over te stellen.
Bericht 882 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Mijn pakket is al ruim 2 weken onderweg. Staat alleen International Dispatch op de site van USPS. Jammer, want ik had de spullen hard nodig. Dit weekend staat een studiereisje van 3 weken op het programma. Ik wens TNT daarom veel geluk met mijn pakket. Dat ze hem netjes bewaren totdat ik terug ben. 🙂
Bericht 883 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

hm, ja volgens de TNT ambtenaar kon ik mn pakketje maandag of dinsdag verwachten. Dus ik wacht er maar op. Maar wanneer weet ik wanneer ik iets moet gaan betalen? Ik ga dit namelijk niet door de telefoonvragen, want dan weet ik zeker dat ik kan betalen. Heb aardig wat spullen gekocht via ebay en nooit hoeven te betalen. Dus ik vraag me af..
Bericht 884 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

smurf in welke woonplaats woon je ?
ik woon in Capelle aan den IJssel 😛

ik had trouwens wel, dat mijn 3s nummer geactiveerd werd
maar dat het pakketje nog 'zoek' was.
binnen 24 uur na activering zou het bij TNT gemeldt moeten zijn, alleen bij mij duurde dit 38 uur . . .
de douane is erg langzaam op het ogenblik

na die 38 uur was het 's ochtends half 10, en toen was het pas gemeld bij TNT post, toen duurde het nog 6 uur en het was binnen 😄

bij mijn tracking stond er niet bij, dat ik een bedrag moest gaan betalen. dat was voor mij een verassing bij de voordeur (tenminste, hoeveel het was was een verassing, had wel verwacht dat ik het moest gaan betalen . . .)

ik zou gewoon nog even wachten, het duurt ongeveer 5 dagen bij de douane als het in nl is binnengekomen
Bericht 885 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

1) Je weet wanneer je pakketje er aan komt er iemand thuis 'moet' blijven.
2) Je weet hoeveel geld je klaar moet hebben liggen voor de inklaringskosten.
3) Soms heb je iets nodig voor een bepaalde tijd, als het te laat is kan je in NL nog iets regelen.
4) Je kan de verkoper controleren of hij het wel verzonden heeft. Is weer handig voor een Ebay-geschil.

Maarja, voor de rest zou ik het ook niet weten hoor 😉
Bericht 886 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Het lijkt de laatste tijd bij steeds meer kopers wel noodzakelijk te zijn om iedere dag een paar keer te kijken wat er met een pakketje is gebeurd ?:|

Maar wat heb je eraan om een pakketje te traceren?

het Nederlandse vingertje van het eBay-Café

het Nederlandse vingertje

Bericht 887 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ok, ik heb gewoon nog een keer gebeld. Nu blijkt dat het wel kan, maar dat het nu nog niet mogelijk is. Ze verwachten dat dit over een week pas kan.

Tevens heb ik om het 3S nummer gevraagd en gekregen. Zo kan ik 'm zelf traceren.
Bericht 888 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Ik kom dit een aantal keren tegen op het forum:

U vraagt het verzendnummer op bij de afzender. Vervolgens belt u met TNT Post Pakketservice. Een medewerker van deze dienst bekijkt met het verzendnummer of de zending in Nederland is aangekomen.
TNT Post Pakketservice is bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur op het telefoonnummer 0900-0570.
(Dit nummer kost € 0,45 per minuut)

Het tracking nummer geef je door en binnen een paar seconden weet je wanneer het voor de eerste keer wordt aangeboden bij je thuis! en je kan vragen hoeveel je moet betalen.

Ik heb net gebeld en het USPS tracking nummer opgegeven, maar men ziet het pakketje wel, maar kan niet nagaan wanneer het bezorgd wordt en of er inklaringskosten bij komen kijken.

Hoe kan het dat anderen dat wel hebben?
Bericht 889 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

eerste levensbehoeften :-D

Monique

Houdt de wet van drie in ere,
Wat ge stuurt zal driemaal wederkeren.

Bericht 890 van 1.072
laatste antwoord