annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Detailed Results:

Into Foreign Customs, November 11, 2009, 10:46 am, NETHERLANDS
Arrived Abroad, November 11, 2009, 10:45 am, NETHERLANDS
International Dispatch, November 09, 2009, 7:00 am, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099
Arrival
Electronic Shipping Info Received, November 04, 2009

Zo staat de info nog steeds op USPS Track&Confirm, maar vanavond werd mijn pakje bezorgd door TNT 😄
Bericht 421 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

-->>>Een copycat killer worden:)) Anyway, betreft dat "onbewoonbaar" gedoe. Dat kan het probleem ook niet echt zijn, want de mevrouw van de TNT vertelde me dat het correcte adres gewoon vermeld stond bij het pakketje...
Echt heel raar...En het ergste van alles vind ik dat ze steeds zeggen "sorry maar we kunnen er verder ook niks aan doen". Geeft op op zijn minst meer informatie damnit!!!!!
Bericht 422 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

vraag me sowieso af wat Jason met het masker van zijn concurrent wil 😛
Bericht 423 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Waarom zo'n haast? Het duurt nog bijna een jaar voordat het weer Halloween is.

het Nederlandse vingertje

Bericht 424 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

"onbestelbaar" betekent dat het adres niet klopt of de pakketbezorger denkt dat het adres onbewoond is, als het inderdaad retour afzender is kan je er niet veel meer aan doen behalve wachten tot het weer terug is bij de verkoper.

hou er wel rekening mee dat het pakket zeer waarschijnlijk niet gratis retour komt bij de verkoper, deze zal waarschijnlijk de verzendkosten moeten betalen op het moment dat hij het in ontvangst neemt
Bericht 425 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

PFFFFFFF!!!! en ook grrrrrrrrr. Ik wacht al meer dan 3 weken op een pakketje met daarin een Halloween masker uit de Horrorfilm "HALLOWEEN". De verkoper heeft netjes de originele waarde vermeld op het pakketje.
Dit is wat er vervolgens is gebeurd:

At Foreign Delivery Unit, November 20, 2009, 1:51 am, NETHERLANDS
Attempted Delivery Abroad, November 19, 2009, 9:24 am, NETHERLANDS
At Foreign Delivery Unit, November 18, 2009, 8:39 pm, NETHERLANDS
Out of Foreign Customs, November 18, 2009, 10:13 am, UNITED STATES
Into Foreign Customs, November 06, 2009, 1:38 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, November 06, 2009, 1:37 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, October 30, 2009, 7:25 pm, ISC MIAMI FL (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, October 28, 2009

Aangezien er als laatst vermeld stond "at Foreign Delivery Unit". Ging ik er vanuit dat het pakketje eindelijk bezorgd zou worden door TNT. vervolgens heb ik gebeld met een mevrouw van TNT, en zij zei dat pakketje regelrecht teruggestuurd wordt naar de afzender!!!!! Ik bedoel, wat is dit voor onzin!!!???? De exacte reden wist ze niet, ze vertelde me alleen dat er bij stond "Onbestelbaar". Ik bedoel WTF???!!!! Wat moet ik nu doen dan? Als het nou om een gun ging of iets dergelijks...maar dit is gewoon een collector's masker uit een horrorfilm. Waar slaat dit op? Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Ik voel me echt ontzettend oneerlijk en k*t behandeld door die graf douane en ook door de TNT!! Grrrrrr!!! Dit is zo ongelofelijk bureaucratisch!! Ik bedoel, het pakket is in Nederland, het is langs de douane geweest (die vast een heffing hebben gerekend), en het pakketje kan nu zo aan mijn deur worden afgegeven...en wat doen ze vervolgens??!! Zenden ze het terug naar de USA!!! TE BELACHELIJK!!!
Bericht 426 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ja nou ja goed
ik ben meestal niet ongeduldig, normaal altijd binnen 1 tot 1,5 week is het pakketje wel binnen
nu waren we 2 weken verder en ik had nog niets vernomen, ook niet van de verzender ofzo, en de tracker zei ook niets nieuws
dus ben toen voor het eerst gaan bellen..

stomste fout die je kan maken
Bericht 427 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Klopt, dat is het lot van ongeduldige jongeren.

Bericht 428 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ik heb wel 1 tip voor iedereen die lang moet wachten

neem NOOIT contact op met TNT post, zolang je geen track & trace nummer hebt van de TNT

ik heb ontiegelijk vaak vrij goedkope pakketjes gekocht (daarmee versta ik tot 175 euro) en nooit douane gehad
dat pakketje duurde lang, gezien er stond dat hij het vliegveld van chicago had verlaten, maar nooit in nederland was aangekomen.

als je dan de TNT post belt en het track&trace nummer opgeeft wat je hebt van USPS schijnt er 1 of andere melding ook de douane langs te gaan, die dan ook het pakketje eruit pikken

moest toen ineens 40 euro douane belasting etc betalen ..
(na ong 200 bestellingen in the states tot dat bedrag inc verzending)
lijkt me niet echt toeval dan dat ik er ineens uitgepikt wordt toen ik belde...
Bericht 429 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hoe goedkoper de verzending hoe minder kans dat de douane je gaat belasten en wellicht nog erger de verzending aanzienlijk vertraagd.

Hoe duurder de verzending hoe meer informatie daarover.

Aan u de keus (en aan de verzender) natuurlijk.

Bijkomend probleem is dat verkopers wegens het PayPal chargeback gevaar vaak kiezen voor een duurdere verzending met tracking of zelfs voor helemaal geen verzending.
Bericht 430 van 1.072
laatste antwoord