PFFFFFFF!!!! en ook grrrrrrrrr. Ik wacht al meer dan 3 weken op een pakketje met daarin een Halloween masker uit de Horrorfilm "HALLOWEEN". De verkoper heeft netjes de originele waarde vermeld op het pakketje.
Dit is wat er vervolgens is gebeurd:
At Foreign Delivery Unit, November 20, 2009, 1:51 am, NETHERLANDS
Attempted Delivery Abroad, November 19, 2009, 9:24 am, NETHERLANDS
At Foreign Delivery Unit, November 18, 2009, 8:39 pm, NETHERLANDS
Out of Foreign Customs, November 18, 2009, 10:13 am, UNITED STATES
Into Foreign Customs, November 06, 2009, 1:38 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, November 06, 2009, 1:37 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, October 30, 2009, 7:25 pm, ISC MIAMI FL (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, October 28, 2009
Aangezien er als laatst vermeld stond "at Foreign Delivery Unit". Ging ik er vanuit dat het pakketje eindelijk bezorgd zou worden door TNT. vervolgens heb ik gebeld met een mevrouw van TNT, en zij zei dat pakketje regelrecht teruggestuurd wordt naar de afzender!!!!! Ik bedoel, wat is dit voor onzin!!!???? De exacte reden wist ze niet, ze vertelde me alleen dat er bij stond "Onbestelbaar". Ik bedoel WTF???!!!! Wat moet ik nu doen dan? Als het nou om een gun ging of iets dergelijks...maar dit is gewoon een collector's masker uit een horrorfilm. Waar slaat dit op? Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Ik voel me echt ontzettend oneerlijk en k*t behandeld door die graf douane en ook door de TNT!! Grrrrrr!!! Dit is zo ongelofelijk bureaucratisch!! Ik bedoel, het pakket is in Nederland, het is langs de douane geweest (die vast een heffing hebben gerekend), en het pakketje kan nu zo aan mijn deur worden afgegeven...en wat doen ze vervolgens??!! Zenden ze het terug naar de USA!!! TE BELACHELIJK!!!