Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 20-11-2009 17:16
ik heb wel 1 tip voor iedereen die lang moet wachten
neem NOOIT contact op met TNT post, zolang je geen track & trace nummer hebt van de TNT
ik heb ontiegelijk vaak vrij goedkope pakketjes gekocht (daarmee versta ik tot 175 euro) en nooit douane gehad
dat pakketje duurde lang, gezien er stond dat hij het vliegveld van chicago had verlaten, maar nooit in nederland was aangekomen.
als je dan de TNT post belt en het track&trace nummer opgeeft wat je hebt van USPS schijnt er 1 of andere melding ook de douane langs te gaan, die dan ook het pakketje eruit pikken
moest toen ineens 40 euro douane belasting etc betalen ..
(na ong 200 bestellingen in the states tot dat bedrag inc verzending)
lijkt me niet echt toeval dan dat ik er ineens uitgepikt wordt toen ik belde...
neem NOOIT contact op met TNT post, zolang je geen track & trace nummer hebt van de TNT
ik heb ontiegelijk vaak vrij goedkope pakketjes gekocht (daarmee versta ik tot 175 euro) en nooit douane gehad
dat pakketje duurde lang, gezien er stond dat hij het vliegveld van chicago had verlaten, maar nooit in nederland was aangekomen.
als je dan de TNT post belt en het track&trace nummer opgeeft wat je hebt van USPS schijnt er 1 of andere melding ook de douane langs te gaan, die dan ook het pakketje eruit pikken
moest toen ineens 40 euro douane belasting etc betalen ..
(na ong 200 bestellingen in the states tot dat bedrag inc verzending)
lijkt me niet echt toeval dan dat ik er ineens uitgepikt wordt toen ik belde...