annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakket met USPS

Hoi!

Ik heb een pakketje in Amerika gekocht.

Dit is de trackinfo tot nu toe:

Arrived Abroad, August 31, 2007, 7:04 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, August 31, 2007, 7:04 pm
International Dispatch, August 29, 2007, 10:29 pm, NJI
Electronic Shipping Info Received, August 28, 2007

Nu lees ik zoveel horrorverhalen van mensen die af en toe weleens 4 weken zitten te wachten op een pakketje...

Dit pakketje is verzonden met USPS. Heeft iemand daar ervaring mee, en hoelang duurt t nog voordat het bij mij is? Het is voor een verjaardag...vandaar de stress:)

Gr

Mattie
Bericht 1072 van 1.072
laatste antwoord
1.071 ANTWOORDEN 1.071

Pakket met USPS

Het is me nu duidelijk: "Tracking is not available for Priority Mail International Flat Rate Envelopes or Priority Mail International Small Flat Rate Boxes."

Ik kan de pakjes dus niet volgen. 😞 Voor de volgende keer, welke verzendwijze is wel aan te raden en is dat veel duurder?

Groetjes,

Monique
Bericht 431 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Het is verstuurd met usps priority mail international..
Bericht 432 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Wat je precies voor meldingen bij de tracking krijgt is zeer verschillend en afhankelijk van de soort zending, de prijs die ervoor betaald is en het toeval.

Heel vaak is de melding die je nu krijgt de enige die gegeven wordt. Dat klopt dus.
In het algemeen geldt, hoe meer je voor verzending hebt betaald, hoe meer informatie er verschijnt.

Brieven of briefachtige pakketjes gaan vaak snel, pakketten die de douane behandelt vaak langzaam.

Wacht dertig dagen af voordat je een aktie start, de verkoper heeft net zo weinig zicht als jij op de zending.
Als je na veertig dagen nog niets ontvangen hebt, vergeet dan niet bij PayPal te claimen.
Bericht 433 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Hoi,

Ook ik verwacht twee pakketjes uit Amerika. Dit is de eerste keer dat ik iets bestel daar vandaan. De pakjes zouden afgelopen maandag verstuurd zijn, maar de melding is sinds een paar dagen:

Service(s): International Letter
Status: Electronic Shipping Info Received

The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on November 18, 2009 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Ik heb vervolgens aan de verkoopster gevraagd of het pakje ondertussen verzonden was. Dit is haar antwoord:

"Yes They went out. Dont worry they have been shipped. Thats just what the postal service web site always says till delivery. No problems. Thanks! Amanda"

Klopt het dat de post dit altijd vermeldt? Hoor graag van jullie!

Monique
Bericht 434 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

hallo ik koop niets met met gift op de bon
je naait jezelf ermee
gewoon de waarde op de bon laten zetten en merchandise
en tsja het duurt gewoon een week of 2 a 3 voor je pakket aankomt
en het pakket wordt gwoon door TPGpost behandeld maar wel TPGpost gasten die douane-kosten afhandelen
enkel vind ik : je betaald luchtvrachtkosten maar het gaat traag als dikke stront.....daar zou de TPGpost eens wat aan moeten doen eventueel wil ik voor een snellere afhandeling wel iets meer betalen
Bericht 435 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

was inderdaad een typo denk ik, tnt is vanmiddag langsgeweest om 't pakketje aan te bieden.Ik was er niet, ze komen vanavond terug.
Het leek me al zo raar dat het retour zou zijn gegaan.
Bericht 436 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

ik denk dat de laatste "united states" een typo is, ze spreken namelijk nog steeds over "foreign customs" en niet de us customs en de volgorde van into en out of klopt ook gewoon

neem contact op met tnt en vraag of zij de code al herkennen
Bericht 437 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Er ontbreekt het een en ander.

Het lijkt of het retour afzender is gestuurd.

Contact opnemen met verkoper.

het Nederlandse vingertje

het Nederlandse vingertje

Bericht 438 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

hallo,

ik heb in oktober een item uit Amerika gewonnen, maar volgens mij gaat er iets helemaal mis, het lijkt erop dat weer terug in amerika is? ( niet door de douane gekomen? 't zijn maar een paar schoenen...)

Your item cleared customs in UNITED STATES at 2:35 PM on November 12, 2009.

Out of Foreign Customs, November 12, 2009, 2:35 pm, UNITED STATES
Into Foreign Customs, November 02, 2009, 5:06 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, November 02, 2009, 5:05 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, October 29, 2009, 7:04 am, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099
Arrival
Acceptance, October 26, 2009, 1:29 pm, NEW YORK, NY 10011

wie kan me helpen wat nu te doen?
Bericht 439 van 1.072
laatste antwoord

Pakket met USPS

Dit soort informatie moet u dus niet plaatsen.
Bericht 440 van 1.072
laatste antwoord