annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

micheljeki
Community-lid

Hallo hoe moet ik eigenlijk een pakje van Hermes kunnen traceren ?.ik heb een nummer gekregen van de verkoper uit Duitsland .maar word er niet erg wijs uit .ik ben op deze site terechtgekomen http://privatpaketservice.hlg.de/wps/portal/PRIPS_DEU/SENDUNGSSTATUS


het is dit nummer RK478889554DE .waar kan ik dit nummer intoetsen ?  op de site van hermes lukt het helaas niet hij zegt dat ik 2 nummers moet intoetsen


Auftragsnummer/Sendungs-ID en Quittungsnummer ???


ik snap het eventjes niet meer .waar kan ik dat nummer invullen ?


 

Bericht 45 van 45
laatste antwoord
44 ANTWOORDEN 44

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Dagelijks klagen bij Hermes Versand met jouw naam en adres (belangrijk is je postcode en huisnummer) Na ongeveer een maand was mijn pakket ineens in Born (Post.nl) en een dag later bezorgd.

Bericht 31 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

ik moet ook een pakketje ontvangen van hermes uit duisland maar het ligt volgens de verzendcode al meer dan 6 dagen op de zelfde plaats en heb ook al emails naar de verzender harry 10551 gestuurt maar daar krijg ik ook geen antwoord van en van de firma Hermes ook niks ik denk dat ik opgelicht ben voor 185 euro maar ga het daar niet bij laten dit moet stoppen zowel van die verkoper als van de firma Hermes

Bericht 32 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

ik wach ook op hermes pakket

volgens de site bezorgd maar niks gezien.

meerdere emails gestuurd maar geen antwoord.

verkoper uit duitsland is ook op onderzoek.

afwachten maar.

telefonisch helemaal niet bereikbaar. alleen in duitsland zelf

Bericht 33 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Hallo, ik wacht nu ook op een pakketje dat met Hermes vanuit Hamburg naar Nederland komt. Met DHL was het er al lang geweest, maar nu blijft het onduidelijk waar het pakket is. Ik kan het wel volgen, maar ik heb gezien dat het pakketnummer inmiddels tot twee keer toe gewijzigd is!?!? Gaat dat wel goed? Ik wacht af.

 

 

Bericht 34 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Hermes maakt het mooi, ik woon aan de grens en laat de Ebay zendingen afkomstig van Duitse verkopers, bij een Hermes shop hier net over de grens afleveren; in Duitsland dus. Maar moet dan aan de dame van deze shop nog eens 1.2. of drie Euro betalen, na gelang de groote van het pakket. 

Gewoon oplichterij dus, Hermes Duitsland maakt zich nergens druk om, Parijs geeft ook niet thuis....

Heb nu een mail in hoog Duits aan de Duitse hoofdvertegenwoording van Hermes geschreven...Pfffff.

Groet, Hans.

Bericht 35 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

https://www.myhermes.de/wps/portal/paket/Home/privatkunden/home

via deze link kun je de pkketeen volgen van Hermes

Bericht 36 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Ik wil kopers waarschuwen voor de ""diensten"" van Hermes, een onderdeel van InterParcel.

 

Als u de keus hebt om een andere pakketvervoerder te kiezen, doe dan niet via InterParcel en/of Hermes!

 

InterParcel/Hermes doet extreem lang over de bezorging (vb Engeland naar Nederland 15 dagen, terwijl normaal binnen 4 dagen bezorgd wordt door andere vervoerders). Maar het blijkt dat Hermes/InterParcel de pakketten OPEN MAAKT!! En dan vervolgens opnieuw intaped en verpakt en voorziet van een nieuw adreslabel. Dit is herhaaldelijk door mij vastgesteld.

 

Het hoeft verder geen betoog, dat Hermes/InterParcel daarmee de Wet overtreedt en dus strafbaar handelt.

 

Daarnaast is tracking onmogelijk en geeft Hermes/InterParcel geen antwoord op emails.

 

De beste manier om dit soort praktijken te elimineren, is om geen pakketten via Hermes/InterParcel te laten versturen en aangifte te doen telkens bij overtreding van de wet.

Bericht 37 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

https://www.myhermes.de

Sendung verfolgen


@boyce447 schreef:

Hermes Versand is te vergelijken met Selekt Vracht in Nederland. Op de pakketjes staan wel een nummer, maar is helaas niet te volgen. Allen het personeel kan het traceren.


 

Bericht 38 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Hermes Versand is te vergelijken met Selekt Vracht in Nederland. Op de pakketjes staan wel een nummer, maar is helaas niet te volgen. Allen het personeel kan het traceren.

Bericht 39 van 45
laatste antwoord

Re: Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

kopersbescherming
Community-lid

Start gewoon de claim procedure bij PayPal, dan hoort u gauw genoeg waar het pakje zich moet bevinden.

Bericht 40 van 45
laatste antwoord