annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kopersgarantie is nep

Bij een volgens Ebay vertrouwde koper een product gekocht t.w.v  €188,- incl verzendkosten.

Pakket was voorzien van track en tracé, dus ik kon het pakket volgen., het duurde een hele tijd dat het pakket onderweg was.

Vervolgens contact opgenomen met het bedrijf in Italië, welke de afzender was, nu was dit al een probleem omdat ze allleen Italiaans konden schrijven, maar met de vertaler van Google kan ik er achter dat ze aangaven dat het pakket bezorgd was, ook al gaf de track en tracé dit niet aan.

Hierop een klacht neergelegd bij EBay voor de kopersgarantie, nu bleek dat de volgende dag de track en tracé opeens op bezorgd stond.

Gevraagd waar het pakket bezorgd was omdat het duidelijk niet bij mij was, en ik ook niet voor het pakket getekend had.

Binnen 2 dagen kreeg ik de beslissing van Ebay volgens hun was het pakket bezorgd, waar kon men niet zeggen dus de verkoper werd in zijn gelijk gesteld en ik kon fluiten naar mijn €188,-.

Bij alle buren geweest om te vragen of iemand iets wist, dit was niet het geval.

Fijne kopersgarantie van Ebay daar kun je nog eens wat mee als verkoper.

Bericht 2 van 2
laatste antwoord
1 ANTWOORD 1

Kopersgarantie is nep

Aanvulling op eerder bericht meer als 15 jaar lid van ebay.nl/de/uk/com nooit problemen gehad en een 100% positieve feedback.

Bericht 1 van 2
laatste antwoord