annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

micheljeki
Community-lid

Hallo hoe moet ik eigenlijk een pakje van Hermes kunnen traceren ?.ik heb een nummer gekregen van de verkoper uit Duitsland .maar word er niet erg wijs uit .ik ben op deze site terechtgekomen http://privatpaketservice.hlg.de/wps/portal/PRIPS_DEU/SENDUNGSSTATUS


het is dit nummer RK478889554DE .waar kan ik dit nummer intoetsen ?  op de site van hermes lukt het helaas niet hij zegt dat ik 2 nummers moet intoetsen


Auftragsnummer/Sendungs-ID en Quittungsnummer ???


ik snap het eventjes niet meer .waar kan ik dat nummer invullen ?


 

Bericht 45 van 45
laatste antwoord
44 ANTWOORDEN 44

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Goh,bedankt voor uw uitleg

Bericht 12 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Anonymous
Niet van toepassing
Wat een geklaag over allerlei incidenten. Helpt dat eigenlijk om dat allemaal (in vaak gebrekkig, moeilijk leesbaar Nederlands) op zo'n vijandige manier van je af te schrijven? Wie is er ooit geholpen na het lezen hiervan? Waarschijnlijk niemand. Dit is niets meer dan een opsomming van teksten als "Dat heb ik ook gehad maar dan nog véél erger. Bedenk dat dit incidenten zijn die overal voorkomen; door een opsomming zoals dit lijkt het alsof het bedrijf alleen onttevreden klanten heeft en daarom dus "slecht" is/moet zijn. Hoeveel tevreden klanten staan hier tegenover? Dat weet niemand. Dat zal ook niemand opschrijven; tenslotte moet er wel wat te klagen zijn en zul je veel tijd over moeten hebben om je hiermee bezig te houden (sommigen zelfs meerdere malen over hetzelfde geval. Misschien is een dagboek beter om de ellende van je af te schrijven. Waarom moeten anderen precies op de hoogte worden gebracht van de wereldschokkende ellende van de medemens? Het helpt niet. Het is niet meer dan typisch Hollands burgerlijk geklaag en slechts schadelijk voor het bedrijf. Gelukkig is men echter wel bestand tegen dit soort kleine groepjes mensen die van klagen hun vaken lijken te willen maken (nu alleen nog Nederlands leren schrijven).
Bericht 13 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

wat is die hermes want ik krijg net een melding via de postnl app dat er een pakje onderweg is van hermes met antwoord nummer 36009 en postcode 8000 zg zwolle 

maar kan niet thuis brengen wat het is ! 

heb meerdere bestellingen lopen zo wel in NL en DE .

 

Bericht 14 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Zélf zit ik ook al een maand te wachten op iets uit Duitsland wat al 3.5 week bij hermes ligt. Contact gezocht via mail bij de verkoper maar ik weet tot op heden ook nog niets
Bericht 15 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Ik maak het andersom mee, heb 3 maanden moeten wachten op DHL en toen werd het terug naar de verzender gestuurd. Nu 1 week bij Hermes, ik hoop dat dat beter gaat. waardeloos dat DHL die je alleen maar verwijst naar de verzender want die moet een klacht indienen. DHL doet zelf helemaal NIETS

 

Bericht 16 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Ik wil mijn verhaal hierover ook met jullie delen;
In begin januari heb ik een bestelling geplaatst en kreeg daarbij een Hermes trace code binnen. En het begon 3 dagen later na dat het was gestorteerd op een distributie adres. 3 weken lang werd het pakket hergesorteerd, alleen op een maandag toevallig. Na 24 dagen (kan langer of korter dan) mocht verzender claim indienen en vervolgens het geld terug krijgen. Maar wat gebeurd er? Plots krijg ik een melding van Postnl app er is post Hermes Born bla bla. En ik had het pakket na een maand binnen ipv 3-4 dagen (indicatie die zij zelf aangeven).

Nu ervaar ik weer, maar het pakket is niet verder gekomen dan het verzendcentrum. Nu vertellen ze dat het pakket verloren is. (Weten niet eens zeker). Ik moest het pakket beschrijven plus de inhoud ook, wat er in zit, doorgeven.

We leven in 2018 en de processen bij Hermes verloopt als een bagger.

Mijn advies is DHL post, verder zeg ik niets.
Bericht 17 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

En blijf vooral positief communiceren met de verkoper.

Vraag of deze contact zoekt met Hermes.

Ook zelf mailen naar Hermes.

 

Mijn pakket (barcode)  is weer gevonden en heeft na 2 weken een status-update.

Bericht 18 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

Bericht 19 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand