annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

micheljeki
Community-lid

Hallo hoe moet ik eigenlijk een pakje van Hermes kunnen traceren ?.ik heb een nummer gekregen van de verkoper uit Duitsland .maar word er niet erg wijs uit .ik ben op deze site terechtgekomen http://privatpaketservice.hlg.de/wps/portal/PRIPS_DEU/SENDUNGSSTATUS


het is dit nummer RK478889554DE .waar kan ik dit nummer intoetsen ?  op de site van hermes lukt het helaas niet hij zegt dat ik 2 nummers moet intoetsen


Auftragsnummer/Sendungs-ID en Quittungsnummer ???


ik snap het eventjes niet meer .waar kan ik dat nummer invullen ?


 

Bericht 45 van 45
laatste antwoord
44 ANTWOORDEN 44

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

micheljeki
Community-lid

ja dat klopt ik heb met paypal betaalt maar mijn vraag was eigenlijk waar kan ik een trackingwebsite vinden om mijn pakje te kunnen traceren ?.het is met Hermes Pakket Versand verzonden ,word dat door TNT gelevert ?.ik heb nog nooit van Hermes gehoort.

Bericht 41 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

kopersbescherming
Community-lid

Bij flauwte adviseer ik zout en verder zoude u met PayPal kunnen betalen. Wist u dat u dan koperbescherming geniet of met andere wat kan u die tracking dan nog schelen.


PayPal voor al uw gemoedsrusten.


Bericht 42 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

micheljeki
Community-lid

ik antwoord hier zelf maar terug er is hier schijnbaar niemand die mij even wil helpen


flauw zeg 😐

Bericht 43 van 45
laatste antwoord

Pakje verzonden met Hermes Pakket Versand

micheljeki
Community-lid

hallo iemand hier ook soms ervaringen met Hermes ? ik kan geen trackingsite vinden van Hermes .

Bericht 44 van 45
laatste antwoord