annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vraagje aan ebay.nl

kunnen jullie je niet eens hard gaan maken voor jullie verkopers uit NL, zorg ervoor dat wij verzendkosten kunnen vragen die conform de werkelijke verzendkosten zijn, ik duid dan met name op het feit dat als je adverteert op b.v de UK site of ebay.com je alleen lokale verzendkosten mag rekenen, het heeft geen zin om deze items op ebay.nl te plaatsen omdat die gewoonweg niet worden gevonden door kopers in de UK en de VS. Of en misschien is dat een simpelere optie, voeg de optie zichtbaarheid in de UK en de VS toe als je een advertentie plaatst op de nederlandse site, die optie is wel beschikbaar op de UK site en die van de VS dus waarom hier niet, op die manier ben je en zichtbaar en kun je de werkelijke verzendkosten berekenen. Op die manier heeft de verkoper tenminste de optie, als je nu die verzendkosten wilt berekenen dan moet je de vraagprijs verhogen of je krijgt problemen met de betreffende site en moet je je verzendkosten verlagen omdat die ervan uit gaan dat je in dat land woont, want verder kijken dan hun neus lang is kunnen ze niet blijkbaar.

Bericht 1 van 105
laatste antwoord
104 ANTWOORDEN 104

vraagje aan ebay.nl

is de vraag al voorgelegd?

Bericht 2 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

..die optie is wel beschikbaar op de UK site en die van de VS dus waarom hier niet..

Omdat de tarieven op NL vele malen lager zijn dan die op UK of VS.

Dat hoef je echt niet te gaan vragen.

Bericht 3 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

De tarieven vele malen lager zijn? dat valt ook nog wel mee/tegen, en daarbij ik verwacht ook niet dat de mogelijkheid "zichtbaarheid in de UK"gratis zou zijn.

En dat de tarieven enigzins lager zijn dat heeft dus te maken met de zichtbaarheid! ( beperkt verkoopgebied).

Bericht 4 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

@Martijn

En weet je al wat meer?

Bericht 5 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

Martijn is verdwaald in het grote eBay-bos. Het wordt hoog tijd voor een reddingsactie en een item in "Opsporing Verzocht".

Bericht 6 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

Hij is er wel (soms in het café) maar hier is het al een tijdje oorverdovend stil

Bericht 7 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

hij wacht nog steeds op een antwoord!!! de ebay malle molen draait langzaam!!

Bericht 8 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

Ik neem aan dat jullie dit reeds geprobeerd hebben? Ik las het net op de Belgische forums en dacht dat dit misschien wel eens gelinkt zou kunnen zijn aan de vraag van metrijst (niet de originele post, maar iets verder in dat draadje kijken)

-- Bewerkt door friterie.mariette op 21 Jan 2011 15:28 CET
met vriendelijke groet,

je.bois.mon.cafe.ici

Bericht 9 van 105
laatste antwoord

vraagje aan ebay.nl

@ Martijn

Hallo Martijn ik weet niet of je überhaupt hier nog aanwezig bent want het is wel erg stil geworden.

Ik zou graag een antwoord krijgen op mijn vraag!!!!

Bericht 10 van 105
laatste antwoord