Hallo,
Ik heb een laptop verkocht waarna de koper emailde van de koop af te zien. Prima, geen probleem, geschil openen en klaar toch?
NIET dus, want de 'koper' reageert nergens meer op en na aanvragen creditering staat deze doodleuk op NIET toegewezen...
Ik heb niets verkocht, maar moet dus wel VERKOOP kosten betalen... Wat zijn dit voor malafide praktijken??? Ik heb zowiezo al het idee dat ik in dienst ben van Ebay daar ik onderhand meer aan Ebaykosten kwijt ben dan dat ik er zelf aan over hou!!! En daarnaast vind ik het eigenlijk best vreemd dat ik al verkoopkosten moet betalen en gefactureerd krijg zonder dat de deal helemaal rond is...Inclusief bv ook de feedback. Want een groot gedeelte van de kopers geeft die niet eens!!! En daar zitten geen consequenties aan vast.
En is Paypal soms ook een dochter van Ebay? Moet je gebruiken, ook weer extra kosten, die ook nog eens niet van deze wereld zijn. Bijna 4 procent voor een geautomatisseerd proces!!! De duuste banken ter wereld rekenen dat soort percentages nog niet eens. Maar ja die zijn dan ook aan regels van een land of unie gebonden...
In mijn ogen rommelt het aan alle kanten wat betreft Ebay en de gebruikte bedrijfsprocessen voor zover die al aanwezig zijn. Ook ik ben al bezig met een eigen website 😉
Maar...kan ik toch nog creditering krijgen voor iets wat ik in de 1e plaats al niet had moeten betalen???
... Meer weergeven