op 30-07-2011 18:47
Ik heb gisteravond tussen 18.00 en 22.00 58 items (postzegels van china) ter verkoop aangeboden op ebay Duitsland. In "mijn Ebay" staan deze 58 items ook als actieve verkopen vermeld, maar als ik zelf ga zoeken in ebay (wereldwijd) kan ik mijn items nergens terug vinden. Ook als ik op mijn naam ga zoeken (gerard-debby) staat er dat ik niets in de verkoop heb momenteel, terwijl ik dus wel degelijk 58 items als actieve verkoop vermeld heb. Hoe kan dat?
Ik kom hetzelfde tegen. Heb in de begintijd me geregistreerd bij ebay.com, maar woon in Nederland. Log ik nu in op ebay.de of .nl en probeer dan wat te verkopen, dan krijg ik standaard een verkoopscherm te zien wat aangeeft dat ik vanuit de USA probeer te verkopen.
En ebay zelf benaderen is via deze site om daar wat over te vragen is nagenoeg onmogelijk.
Is echt de enige oplossing om een nieuwe log-in te maken in het betrefende land??
Je bent alleen via de Duitse eBay-site te vinden, omdat je hebt aangegeven dat je alleen naar Duitsland verzendt. Logisch toch?!
Maar als ik zelf iets wil kopen en wereldwijd ga zoeken, bijvoorbeeld op "China" in de catagorie postzegels, krijg ik alle aanbiedingen van China verkopen te zien vanuit de hele wereld, dus ook vanuit Duitsland, USA, Australié, enz.
Waarom staan mijn eigen artikelen daar nu dan niet tussen als ik ga zoeken? Betekend dat dat kopers in andere landen mijn objecten dus niet kunnen zien als zij zoeken op postzegels China? En dus slechts alleen kopers in Duitsland?
ze zijn alleen te vinden in het land waar je hebt aangeboden, behalve als je op ebay.uk of ebay.com aanbied maar die twee zijn dan ook meteen de duurste site's.
Je aanbiedingen zijn alleen te vinden als men per toeval de juiste titel invoerd.
Ebay.de heeft net als Ebay.nl geen wereldwijde dekking
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |